Sizce tüm insanlar aynı renkte olsaydı nasıl bir dünyada yaşıyor olurduk.. Daha huzurlu bir dünya da yaşıyor olabilir miydik?

Sizce tüm insanlar aynı renkte olsaydı nasıl bir dünyada yaşıyor olurduk.. Daha huzurlu bir dünya da yaşıyor olabilir miydik?

Kötüler hep olurdu. Bazı insanlar tabiatı gereği kötü gelmiş hayata.
Ama ben mor ve beyaz olmasını dilerdim.
💜--Kadınlarımızın daha değer gördüğü temsili renk.
🤍--İnsani duyguların saf, temiz ve iyi niyetlerle olması temsili.
Kötüleri kaynar kazana atalım.. 😅 Hiç olmasınlar.. 😅
Çokça dua ile🙏🏻🙏🏻🤣🤣😇
Aslında hepimizin rengi aynı da kimse bunun farkında bile değil... herkes görmek istediği yerden bakınca hepimiz farklı duruyoruz buda toplumda dünyada birçok soruna sebebiyet veriyor ırkçılığa insafsızlığa ve daha birçok şeye..
Bütün insanlar bizim gibi anlayışlı değer kıymet veren olsaydı eğer Dünya daha bir güzel olur kesinlikle. İki yüzlü, egoist, içten pazarlıkçı insanlar dünya düzenini bozuyor.
Kesinlikle öyle.. Herkes birgün yaşattığını yaşayacak..
Amin 🙏
Cevap
18Cevap
renk ile ilgisi yok kötüler illa ki olurdu yine de ve illa ki ırkçı olanlar olurdu her zaman
Herkes mavi olsun avatar gibim shdhs
Dünya çekilmez olurdu gadası
Şimdi de çok farklı değil zaten.. İnsanlar çok acımasızlar..
Hiç sorma
maalesef..
Aynı rengin içinde de yine savaşlar çıkardı diye düşünüyorum.
www.ozcelikotomasyon.com.tr/.../...get-oyuncak.jpg
Şunu denemek istiyorum ama 😂😂
Sanırım Çin'e gidince insanları ayıramadığımız gibi hiç bir ırkı ayıramazdık. :D
Bu defa da renksizlik moda olur tercih edilirdi. Irkçılık yapanlar yine ortaya atlayıp insanları rencide ederdi
Güzel olmaya bilirdi bence çünkü herkes aynı ama kötülük olmadığı sürece bence güzel
Bir marketteki çikolata rafı gibi, tek düze.
Eminim ki insanlar yine başka sebepler bularak dünyayı yaşanmaz hale getirirdi.
Aynı bakan yine aynı görürdü, farklı bakan ise farklı.
Müthiş sıradan bir dünya olurdu.
Daha renksiz bir yer olurdu kesinlikle
Bu seferde kavga edecek başka bişey buluruz
Dimi ama.. Fesat insalar olduktan sonra kaçınılmaz son..
herkes mavi olsun be 😄 gerçi bu sefer başka bir şey bulurlardı huzursuzluk çıkartmak için
Bulundugum ulkede. Beyaz. Oldugumu. Soyleyince ". Hayir sen beyaz degilsin. Kahverengisin. Diyorlar
Renksiz olurdu
Evet olurduk bence ayrım olmazdı asla 😊
Bıkkınlık olurdu her yerde ben 😂
Renk ile ne alakası var
Renksiz olurdu. Farkliliklar güzeldir.
Sıkıcı bir dünya olurdu.
Bence farklılıklar her zaman daha çekicidir
O zaman ırkçılık olmazdı
Kimse kimseyi tam olarak hatırlayamazdı bana göre
Herkes aynı olsa sıkıcı olurdu
iyi ki değil yav.
Renge bağlı ırkçılık olmazdı
Fazlası ile sıkıcı olurdu :D
O zaman kim kime dumduma
Kötü
Hiçte iyi olmazdı
E öyle zaten
Monoton
mavi olsun
Simsiyah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?