İnsan ayırmayalım diyoruz da, Çirkin erkeklerdeki bu ego ve kaprisin sebebi ne😄?

Çalıştığım yerde ve etrafta birsürü yakışıklı erkek var zerre egoları yok aşırı sempatik ve sıcakkanlılar çocuğun yunan heykeli gibi fiziği var model gibi yüzü var ama ego 0 çoğu böyle. Öte yandan bide çirkin erkekler var allahım ne egoları ne beklentileri ne kaprisleri bitmiyorrr😅 artık çirkin erkek görünce kaçar oldum bu yüzden Allah günah yazmasın ama bu böyle 😄

Güncellemeler
1 yıl
Yorumlarda ki kızların tipini eleştiren çirkin erkekleri de çözemedim yahu bu sitedeki erkeklerin çoğu aşırı çirkin ve yüzüne bakınca bile midesi bulanıyor insanın ama hiç o derece çirkin bir kadınla karşılaşmadım
İnsan ayırmayalım diyoruz da, Çirkin erkeklerdeki bu ego ve kaprisin sebebi ne😄?
Cevapla