
Gece döktüğüm gözyaşları, sana anlattıklarımı bilirsin be duvar, iyi ki varsın🥲

Gece döktüğüm gözyaşları, sana anlattıklarımı bilirsin be duvar, iyi ki varsın🥲
Aileme anlatıyorum. Belki de seni en iyi anlayan kişilerden biriyim. Ben de senin gibi nankörlük gördüm. burada kiminle arkadaş olduysam sonu hüsran ile bitti. Nankörlük yapan oldu, hainlik yapan oldu. Ben çok iyi niyetli, değer veren ve fedakâr biri olduğum için bu acıları çektim. Keşke o değerleri sana verseymişim. Hiç değilse nankör birine değer vermemiş olurdum.
bende bu çiçeğe anlatıyorum diğerleri büyüdü bu cüce kaldı dertlerim ağır geldi çiçeğe 😂
Ajajakjajs ya
Cevap
14Cevap
ben derdimi anlatmıyorum kimseye maalesef kimse yok çünkü
Deprem olsa duvar üstüne çöker be, neyse ben kimseye anlatamıyorum
Tövbe Allah kimsenin basına getirmesin Allah korusun🥲
sana karşı şiddet uygulamaktansa küfür ederek sinir atmaya çalışıyordur takılma sana sövmediği sürece tabi.
Kendime anlatıyorum sonra ritiel yapıyorum terapi gibi geliyor
bir süre sonra delirebilirsin ama dikkat et içine çok atma
Hiçkimseye aşkım o yüzden dertlenmemeye çalışıyorum jfjcjc
Ya askim ajwkks ama icine atma he duvarlar daha iyi anlar seni
Tamam akaksl
Kimseye anlatamıyorum. İçime atarım hep.
Ben yazıyorum ancak öyle boşaltıyorum kafamı
dert anlatmayı dinlemeyi sevmiyor tercih etmiyorum
Derdimi kimseye anlatmıyorum en iyi çözüm
Kendime anlatır, kendime cevap veririm 😅
Kediler ve köpekler 😎
Derdimi kendi içimde tutuyorum
Ah beeee ablamm ahaha
Haksız mıyım canım🥲🥲🥲
Has ben de yastığıma anlatıyorum zhdnd
🥲🥲🥲
ben kimseye anlatmıyorum, genelde sorunu olan birisi değilim ve olduğunda bunu kendim çözebilirim
deli gömleğinde var mı?
Anlamadım?
Allaha anlatsana duvardan mı medet umuyorsun
Allah zaten her şeyi biliyor
Nereden biliyorsun?
Allah'a anlatmadığımı kötü olduğum zamanları bir Alllah bilir bir de şu duvarlar
Allah'a anlatmıyorum demedim ama Allah her şeyi biliyor zaten
Ama gerçekten dört duvar arasında olduğum için o duvarlar beni çok iyi anlar Allah da görüyor zaten her şeyi amin inşallah kardeşim sağolasın
Tamam
Burdan hiç tanimadigim birine 😂
bi süredir bende kendime
kimseye
Hayırlısı be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?