Kesinlikle gece o ışıkları izlemek mola saatlerinde dinlenme yerlerinin sakinliği bir de uçakla da gece yolculuğu o kadar hoşuma gidiyor ki. Sanki yanlız bir dünya da kaybolmuş nereye gittiğim belirsizmiş gibi hissediyorum. Tabi ki sevdiğin biriyle yapılan o araba yolculuğu da bir başka şarkılar, uzun sohbetler Mükemmel bir duygu...
Gece yolculuğu insanı mısınız? Gündüz yolculuğu mu?
Gece araba kullanmaya bayılırım. Uzun yola genellikle gece çıkarım ve sabahın ilk ışıkları işe şehre varırken o şehrin uyanışını izlerim. Gece yolculuğu gerçekten de keyifli.
Ayrıca genel olarak zaman kaybından nefret eden birisiyim. Bu sebeple gece yolculuğu günü yakalamak için en mantıklı seçim oluyor.
Her zaman tek başına yolculuk mümkün olmuyor. Bazen bi’ yerlere gidiyor insanlar birlikte mesela. Ayrıca arabadaki herkes uyuyor. Hemen de bana yükseliyor jdjdjdj
Merhabalar hanımefendi Genellikle gece yolculuklarını severim, özellikle motor kullandığım için, karanlığın sonsuzluğa giden yolu olarak tabir ederim geceleri.
Her bakimdan geceyi severim ama yolculukta gunduzu de çok seviyorum. Etrafta koşuşan insanlari bulutlari yesillikleri güneşin batişinj doğuşunu. Kuşlarin ötüşünü. Bence yolculuk olmasi yeterli. Gunduzu de gecesi de ayri güzel