Gece yolculuğu insanı mısınız? Gündüz yolculuğu mu?

Kesinlikle gece o ışıkları izlemek mola saatlerinde dinlenme yerlerinin sakinliği bir de uçakla da gece yolculuğu o kadar hoşuma gidiyor ki. Sanki yanlız bir dünya da kaybolmuş nereye gittiğim belirsizmiş gibi hissediyorum. Tabi ki sevdiğin biriyle yapılan o araba yolculuğu da bir başka şarkılar, uzun sohbetler Mükemmel bir duygu...
Gece yolculuğu insanı mısınız? Gündüz yolculuğu mu?
Gece yolculuğu insanı mısınız? Gündüz yolculuğu mu?
Cevapla