Ben küçüklüğümden beridir utangaç biriyim. Bu utangaçlığımı tipsiz, çirkin olmama bağlıyorum. 20 yaşındayım ve şimdiye kadar bir kızla birkaç kelime sohbet etmedim. Kızlar bile benden daha erkeksi hareket ediyor. Sesim bile içime kapanık. Yüksek sesle konuşamıyorum. İnsanlar tarafından adam yerine konmuyorum. Bu durum tüm hayatımı etkiledi. Çok başarılı bir öğrenciydim tıp okumak istiyordum ama 3 yıldır mezunum. Evden çıkmak dahi istemiyorum. Depresyona girdiğimi düşünüyorum. Bana yardımcı olabilecek birini arıyorum çünkü bu durumdan sıkıldım artık.
Güncellemeler
1 yıl
Pembe bir hesap sorsa 50 kişi yazardı. Cevaplarınızı bekliyorumre-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Hiç eril değilim gibi hissediyorum. Bana yardımcı olur musunuz, sizce öyle miyim?
Hangi şehirde yaşıyorsun ve çocukluğun nasıl geçti?
0
6 Yorumla
Soran
1 yıl
Gaziantepte yaşıyorum. Annem söylüyor daha 3-4 yaşındayken bile sessiz sakinmişim. Geçmişimin büyük bir kısmı yokşuk içinde geçti. Ailem baya fakirdi. İnşaat gibi bir evde yaşıyorduk. Duvarda sıva falan yoktu öyle yani. Ortaokul döneminde biraz durumumuz düzeldi ama yine de istediklerimi yapamıyordum. Sürekli hevesim kursağımda kalıyordu bir şeyler yapacağımda.
Sana verebileceğim tek tavsiye, eve kapanma, dışarı çıkmaya bak. Evde de hobi olur ya da bir konu üzerinde çalışma olur, bu gibi şeyler ile vakit geçir. Olabildiğince düşünecek zamanın olmasın, sürekli meşgul olacağın şeylerle uğraş. Sesini, kişiliğini düşünme. Bana sorarsan mesela kimse sevilmeyi hak etmiyor. Etraf sevgisiz, samimiyetsiz, kötü kalpli insanlarla dolu. Özgüvenli, çok konuşkan, popüler oldu diye o kişi değerli bir kişi olmuyor. Kötü kalpliler bir tarafta toplanıp mutlu pozlar verebilir ve kıskanabilirsin. Sen iyi ve doğal biri olmaya çalış, olduğu kadar. Senin iyi, güzel niyetinden hoşlanacak insanlar olacaktır merak etme. Hayat bir mücadele yeri, durduk yere оrоѕрu çоcuğu olmanın da bir anlamı yok. Sen her zaman bir şeylerle uğraş, meşgul ol, zaman akıp geçsin, bu kötü düşünceler gidecek. Eril olmak ya da heteroseksüel olmak da zorunda değilsin. İnsanlar ya da kızlar bu yüzden senden hoşlanmayacak diye üzülme. Her türlü insan var ve biz var olduğumuz gibi bizim gibi insanlar da var.
Kızlar aslında umrumda değil. Ben kızlarla duygusal bağ kuramıyorum. Hiç aşık olmadım. Kızları sadece cinsel olarak arzuluyorum.
Hayatım içn önemli olan şeyleri erteliyorum sürekli. Şu anda sınava çalışmam lazım ama ben tüm gün telefondayım. 3 yıldır erteliyorum ders çalışmayı. Ailem de sen neden böylesin diye sormuyor. Beni kendimle baş başa bırakmış durumdalar. Tek başıma bu kuyudan çıkamıyorum. Kendim için bir şeyler yapmam lazım ancak ne enerjim ne de motivasyonum var.
Telefon, bilgisayar vs. iyice insanı depresyona sokuyor. Hiçkimseyle buluşmasan bile tek başına dışarı çık arada. İster doğada, ister şehirde yürüyüş yap. Maddi durumun çok iyi değilse çantana/poşete koy bir tane yarım ekmek evden. Gideceğin her yere yürüyerek git, bazı şeyleri keşfetmeye çalış vs. Evdeyken de olabildiğince telefon harici şeylerle uğraş. Evcil hayvan bak, bitki yetiştir, şarkı dinle, televizyonda bir diziyi takip et, yeni hobi nasıl edinebilirim onu düşün.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hangi şehirde yaşıyorsun ve çocukluğun nasıl geçti?
Gaziantepte yaşıyorum. Annem söylüyor daha 3-4 yaşındayken bile sessiz sakinmişim. Geçmişimin büyük bir kısmı yokşuk içinde geçti. Ailem baya fakirdi. İnşaat gibi bir evde yaşıyorduk. Duvarda sıva falan yoktu öyle yani. Ortaokul döneminde biraz durumumuz düzeldi ama yine de istediklerimi yapamıyordum. Sürekli hevesim kursağımda kalıyordu bir şeyler yapacağımda.
Sana verebileceğim tek tavsiye, eve kapanma, dışarı çıkmaya bak. Evde de hobi olur ya da bir konu üzerinde çalışma olur, bu gibi şeyler ile vakit geçir. Olabildiğince düşünecek zamanın olmasın, sürekli meşgul olacağın şeylerle uğraş. Sesini, kişiliğini düşünme. Bana sorarsan mesela kimse sevilmeyi hak etmiyor. Etraf sevgisiz, samimiyetsiz, kötü kalpli insanlarla dolu. Özgüvenli, çok konuşkan, popüler oldu diye o kişi değerli bir kişi olmuyor. Kötü kalpliler bir tarafta toplanıp mutlu pozlar verebilir ve kıskanabilirsin. Sen iyi ve doğal biri olmaya çalış, olduğu kadar. Senin iyi, güzel niyetinden hoşlanacak insanlar olacaktır merak etme. Hayat bir mücadele yeri, durduk yere оrоѕрu çоcuğu olmanın da bir anlamı yok. Sen her zaman bir şeylerle uğraş, meşgul ol, zaman akıp geçsin, bu kötü düşünceler gidecek. Eril olmak ya da heteroseksüel olmak da zorunda değilsin. İnsanlar ya da kızlar bu yüzden senden hoşlanmayacak diye üzülme. Her türlü insan var ve biz var olduğumuz gibi bizim gibi insanlar da var.
Kızlar aslında umrumda değil. Ben kızlarla duygusal bağ kuramıyorum. Hiç aşık olmadım. Kızları sadece cinsel olarak arzuluyorum.
Hayatım içn önemli olan şeyleri erteliyorum sürekli. Şu anda sınava çalışmam lazım ama ben tüm gün telefondayım. 3 yıldır erteliyorum ders çalışmayı. Ailem de sen neden böylesin diye sormuyor. Beni kendimle baş başa bırakmış durumdalar. Tek başıma bu kuyudan çıkamıyorum. Kendim için bir şeyler yapmam lazım ancak ne enerjim ne de motivasyonum var.
Telefon, bilgisayar vs. iyice insanı depresyona sokuyor. Hiçkimseyle buluşmasan bile tek başına dışarı çık arada. İster doğada, ister şehirde yürüyüş yap. Maddi durumun çok iyi değilse çantana/poşete koy bir tane yarım ekmek evden. Gideceğin her yere yürüyerek git, bazı şeyleri keşfetmeye çalış vs. Evdeyken de olabildiğince telefon harici şeylerle uğraş. Evcil hayvan bak, bitki yetiştir, şarkı dinle, televizyonda bir diziyi takip et, yeni hobi nasıl edinebilirim onu düşün.
Haklısın. Kendime yazık ediyorum böyle yaptıkça. Yalnız iradesiz biriyim. Disiplin falan hiç yok. Eskiden çok disiplinliydim. O halimi özlüyorum.
No pain, no gain 😃😃
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!