Hiç eril değilim gibi hissediyorum. Bana yardımcı olur musunuz, sizce öyle miyim?

Ben küçüklüğümden beridir utangaç biriyim. Bu utangaçlığımı tipsiz, çirkin olmama bağlıyorum. 20 yaşındayım ve şimdiye kadar bir kızla birkaç kelime sohbet etmedim. Kızlar bile benden daha erkeksi hareket ediyor. Sesim bile içime kapanık. Yüksek sesle konuşamıyorum. İnsanlar tarafından adam yerine konmuyorum. Bu durum tüm hayatımı etkiledi. Çok başarılı bir öğrenciydim tıp okumak istiyordum ama 3 yıldır mezunum. Evden çıkmak dahi istemiyorum. Depresyona girdiğimi düşünüyorum. Bana yardımcı olabilecek birini arıyorum çünkü bu durumdan sıkıldım artık.
Güncellemeler
1 yıl
Pembe bir hesap sorsa 50 kişi yazardı. Cevaplarınızı bekliyorumre-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Hiç eril değilim gibi hissediyorum. Bana yardımcı olur musunuz, sizce öyle miyim?
Cevapla