Yoksa sizin yaptığınız her şey size doğru mu geliyor?

Yoksa sizin yaptığınız her şey size doğru mu geliyor?

Evet tabi ki oturur düşünürüm tüm günümü. Yaptığım hatları fark ederim bir kişiye karlı yaptıysam özür dilerim. Bir olaya karşı yaptıysam o tavrımı düzeltirim. Sen kendini düzelt ki diğer insanlar problem yaşadığında senin üstüne atamasın.
Cevap
9Cevap
Bile isteye yapıyorumdur zaten.
fark ediyorum evet
Bazı hatalar o kadar güzel geliyor ki fark etsem bile görmezden geliyorum ama yanlışı her zaman herkese yapmam
Anında. Önemsiyorsam direkt özür dilerim pek gurur yapmam.
Bazen farkederim bazen uyarılırım. İnsanız neticede, hataya meyyal.
Bazen yalnış olduğununu bile bile lades derim yaşarak öğrenmem lazım
Farkettıgım durumlarda düzeltmeye çalışırım
Farkındayım yaptığım hataların da doğruların da...
şu an kızımın ayaklarına masaj yapıyorum acaba hatamı yapıyorum
Evet fark ettim bile
Evet bazen bazende uyarılması iyi oluyor
Yaptığımda farkediyorum tabiki
Ederim ama genelde yanlış yapmam
Ediyorum ya ama umrum dışı
Hata yapıyorsam bilerekte yapıyor olabilirim
Edebiliyorum elbette
Tabiki farkediyorum
Tabi ki
Farkediyorum
Fark edebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?