Sıkıntılarınızı unutmak veya onlardan kaçmak adına sürekli kendinizi meşgul ettiğiniz dönemler oldu mu?

Selamlar 😊 bu sitede ilk defa sizinle kendimle ilgili gerçek duygularımı paylaşmak, yardımcı bir soru sormak istedim..

Son zamanlarda yaşadığım bazı zorlayıcı ve üzücü deneyimlerden kaçmak istiyorum. Bu yüzden zihnim sürekli başka şeylerle dolarsa, hissettiğim boşluğu veya acıyı bastırabileceğimi düşünüyorum. Kendimi meşgul etme çabam arttı, farklı kurslara yazıldım, yeni hobilere yöneldim ve sosyal etkinliklere katılmaya çalışıyorum. Bu çabalar, içimdeki huzursuzluğu ve belirsizliği azaltmak için benim için bir tür kaçış yolu gibi.

Bazen evde yalnız kaldığımda, bu duygularla yüzleşmekten korkuyorum. O yüzden sürekli dışarıda olmak, yeni insanlarla tanışmak ve yeni şeyler denemek, bana anlık bir rahatlama sağlıyor. Ancak bu süreçte, yaşadıklarımın etkilerini tamamen yok edemediğimin de farkındayım.

sizin bu tarz durumlarla nasıl başa çıktığını merak ediyorum.

Sıkıntılarınızı unutmak veya onlardan kaçmak adına sürekli kendinizi meşgul ettiğiniz dönemler oldu mu?
Sıkıntılarınızı unutmak veya onlardan kaçmak adına sürekli kendinizi meşgul ettiğiniz dönemler oldu mu?
Cevapla