Selamlar 😊 bu sitede ilk defa sizinle kendimle ilgili gerçek duygularımı paylaşmak, yardımcı bir soru sormak istedim..
Son zamanlarda yaşadığım bazı zorlayıcı ve üzücü deneyimlerden kaçmak istiyorum. Bu yüzden zihnim sürekli başka şeylerle dolarsa, hissettiğim boşluğu veya acıyı bastırabileceğimi düşünüyorum. Kendimi meşgul etme çabam arttı, farklı kurslara yazıldım, yeni hobilere yöneldim ve sosyal etkinliklere katılmaya çalışıyorum. Bu çabalar, içimdeki huzursuzluğu ve belirsizliği azaltmak için benim için bir tür kaçış yolu gibi.
Bazen evde yalnız kaldığımda, bu duygularla yüzleşmekten korkuyorum. O yüzden sürekli dışarıda olmak, yeni insanlarla tanışmak ve yeni şeyler denemek, bana anlık bir rahatlama sağlıyor. Ancak bu süreçte, yaşadıklarımın etkilerini tamamen yok edemediğimin de farkındayım.
sizin bu tarz durumlarla nasıl başa çıktığını merak ediyorum.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer