Duygusal yoksunluk mu bu öyleyse nasıl geçer?

Birine platonik aşık olmuştum ve ona karşı içimdeki duyguları birine anlatmak istiyordum, hikayeler yazmaya başladım. Yazmak bana iyi geldi herkeste beğendi, bir süre yazdıktan sonra o içimdeki umut kaybolmaya başladı, yazma isteğimi bitirdi umur öldü sanki duygularım anlam bulamıyor artık
Duygusal yoksunluk mu bu öyleyse nasıl geçer?
Cevapla