Şansı zorlamak değil de azimli insan diyelim ona hsjqjsjx


Olabilecek şeyler için mantığımı kullanarak her zaman istediğimin peşinden giderim ama olmayacak şeyler için de zorlamam çünkü insan olmayacak bir şeyin mantığını kullanarak zorlamaya devam ederse sonunda olmayacağını bildiği bir şey için uğraşırsa ve belli bir zaman sonra hayatının ve zamanının boşa geçtiğini anlayıp pişmanlık yaşıyor.
Cevap
15Cevap
Evet zorlarım her zaman için
Yani ne istediğime bağlı. Önemli bir şeyse tüm kaynaklarımı kullanmaya çalışırım. Bunu yaparken kendimi küçük duruma düşürmem ama.
Bir çin atasözü der ki
Fazla zorlama donuna sjcarsin
Net 🤣
Çok çabalarım uğraşırım sonuna kadar ama baktım olmuyor kader nasip der vazgeçerim
Zorladığım çok olur ama yine olmaz. Bazı şeyler gerçekten olmayınca olmaz.
Hayır istediğim şey beni zorluyorsa benden kıymetli değildir
Şansı zorlamam elde etmeye çabalarım şans varsa olmama durumu göz önündedir
İstek ve hırs bütün zorluğu devirir azimli ve çok hırslı bırıyım Allah’a şükürler olsun rabimden istediğim her şey oldu ♥️🙏
İstediğim şey kıymetli bir şeyse sonuna kadar giderim
Değmeyeceğini bildiğim şeyler için zorlamam
Hayır ikinciye denedim olmadıysa zorlamam.
Yok artık hiçbişi için zorlamıyorum
Hayır zorlamam şansızım zaten…
hic bir şey zorlamam olcag varsa oluyo
Sonuna kadar zorlarım
Şansa pek inanmıyorum
Zoru başarmak/ elde etmek daha keyifli. Evettt.
Şansa inanmam.
Olasıya kadar zorlarım
Bazı şeyleri zorlamayı severim
Evet biraz zorlayabilirim
Zorlamam olmuyorsa olmuyordur
Zorlamam
zorlamam aslinda
Evet
Bazı şeylerde
Zorlamıyorum
Her zaman değil
Çok zorladim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?