Mental sağlığım kötü benim yerimde olsan ne yapardın?

üniversiteye başladık, kimisi dedikoducu, kimisi çıkarcı mecbur uzak durdum zarar görmemek için
Sonra da başkalarıyla gezmeye başladım ama 3 kişilik grup işte bilirsiniz her an iki kişi daha yakın olabiliyor
Kendimi kötü hissediyorum, sınıfta az kişiyiz, sevilmiyor dışlanıyorum gibi hissediyorum..
Mental sağlığım kötü benim yerimde olsan ne yapardın?
Cevapla