Deprem olması adrenalinimi yükselttiği için zevk, heyecan veriyor ve engel olamıyorum? Bunu başka yaşayan var mı?

Eleştirmeyin. Yanlış olduğunu biliyorum ama engel olabildigim bir şey değil. Yakalandıgim depremlerde hep bunu hissettim.

Deprem olması adrenalinimi yükselttiği için zevk, heyecan veriyor ve engel olamıyorum? Bunu başka yaşayan var mı?
Cevapla