Erkeklerle ilişki yaşarken illa taktik yapmak şart mı?

Ben içimden geldiyi gibi davranmayı seviyorum aksi halde çok yorucu ve yıpratıcı değil mi? Ben bir ilişkiyi, aşkı, sevgiyi taktiksiz yaşamak isterim. Son zamanlarda internette “psikolojik hileler” adı altında saçma-sapan taktikler çıkıyor karşıma ve gerçekten bundan etkileniyorum hani ben yanlışmışım gibi hiss ediyorum. İlk adımı da atarım, sohbet ederim, gülerim, eğlenirim, buluşurum, trmas ederimm. Gitmek isteyen olursa da, kapıyı gösteririm bu kadar basit. Gerçekten gerek var mı bu taktiklere?
Erkeklerle ilişki yaşarken illa taktik yapmak şart mı?
Cevapla