Kişilik & Karakter Günaydın. Çoğu kişiye 3 günlük tatil başladı planınız var mı? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Günceldir efendim 😀 Günaydın. Çoğu kişiye 3 günlük tatil başladı planınız var mı? Cevapla Tatil Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. plansızım maalesef,, 1 0 Yorumla
peraaa16 Takip Et Master Yaş: 31 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 636 cevap paylaştı. Sanırım evde yatmak veya biraz deniz havası almaya giderim 1 15 Yorumla Soran 1 yıl Deniz havası güzel fikir Yorumla peraaa16 1 yıl Sen neler yapacaksın Yorumla Soran 1 yıl Muhtemelen bende çocuklarla deniz kenarına inerim Yorumla peraaa16 1 yıl Nerde yaşıyorsun Yorumla Soran 1 yıl Bursa, sen? Yorumla peraaa16 1 yıl Bende bursa 😃 Yorumla peraaa16 1 yıl Nereye gittin Yorumla peraaa16 1 yıl Günzellendi ama bursada olduğumu duyunca cevap vermedin 😃 Yorumla Soran 1 yıl Memnun oldum Yorumla peraaa16 1 yıl Bende memnun oldum Endişe edecek bir şey yok aslında 😊 Yorumla Soran 1 yıl Yok ya ne endişesi 😀 Yorumla peraaa16 1 yıl Cevap vermedin bende evliliğinin devam ettiğini düşünüp endişe ettiğini düşündüm 😃 Yorumla Soran 1 yıl Evliliğim zaten devam ediyor ne alaka onu anlamadım 😀 Yorumla peraaa16 1 yıl Tanışmakta ısrarcı olurum gibi düşündüğünü düşündüm 😃 Yorumla peraaa16 1 yıl Gittin mi deniz kıyısına 😃 Yorumla
sözümyokartık_ Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% 1 yıl Yarın yarım gün çalışacam salı tatil 😏 1 16 Yorumla Soran 1 yıl Bizim bağladılar o kötü bir durum Yorumla sözümyokartık_ 1 yıl O zaman 4 gün olması lazım senin tatil Yorumla Soran 1 yıl Yok dün çalıştım bugün başladı, çarşamba iş başı Yorumla sözümyokartık_ 1 yıl Anladım cumartesi pazar çalışmadım yarın pazartesi öğlene kadar sonra yine tatil Çarşamba iş başı 😅 Yorumla Soran 1 yıl Seninde iyiymiş yine 😀 Yorumla sözümyokartık_ 1 yıl Hshss pazartesi sendromu 😏 Yorumla Soran 1 yıl Yarım gün yaşama sende sendrom 😀 Yorumla sözümyokartık_ 1 yıl Zaten sabah gidince pek bir şey olmaz 3 saat çalışcaz Yorumla sözümyokartık_ 1 yıl Hele bi gizliden çık merak ettim seni 😅 Yorumla Soran 1 yıl Neden 😀 Yorumla sözümyokartık_ 1 yıl Merak ettim 😅 Yorumla sözümyokartık_ 1 yıl Ne iş yapıyorsun 😏 Yorumla Soran 1 yıl Fabrika işindeyim, sen? Yorumla sözümyokartık_ 1 yıl Bankacıyım bende Yorumla sözümyokartık_ 1 yıl Niye gizliden çıkmıyorsun 😏 Yorumla sözümyokartık_ 1 yıl orada mısın Yorumla
Gezginn34566 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Planım varda işte bize o üç gün tatil değil 1 5 Yorumla Soran 1 yıl Aaa neden? Yorumla Gezginn34566 1 yıl Güvenlik sektörü olunca tatil filsn yok bize Yorumla Soran 1 yıl Evet çalışan yakın bir arkadaşım var biliyorum Yorumla Gezginn34566 1 yıl Yoksa ilk fırsatta Dalaman a gitmeyi düşünüyorum Yorumla Gezginn34566 1 yıl Bu sektör böyle maalesef Yorumla
Uslanmazboğa Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 362 cevap paylaştı. Tatil Matil yok çalışıyorum 😑 1 0 Yorumla
Bluedreams29 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 506 cevap paylaştı. Tek tatilim bugün. 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Aaa neden? Yorumla
hakunamatata__ Takip Et Xper 6 Yaş: 31 1 yıl Bunu. Okurken çalışıyor olmam şaka mı 😂😂 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Yaaa kötü denk gelmiş. Kolay gelsin Yorumla hakunamatata__ 1 yıl Teşekkürler 😅 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
plansızım maalesef,,
Sanırım evde yatmak veya biraz deniz havası almaya giderim
Deniz havası güzel fikir
Sen neler yapacaksın
Muhtemelen bende çocuklarla deniz kenarına inerim
Nerde yaşıyorsun
Bursa, sen?
Bende bursa 😃
Nereye gittin
Günzellendi ama bursada olduğumu duyunca cevap vermedin 😃
Memnun oldum
Bende memnun oldum Endişe edecek bir şey yok aslında 😊
Yok ya ne endişesi 😀
Cevap vermedin bende evliliğinin devam ettiğini düşünüp endişe ettiğini düşündüm 😃
Evliliğim zaten devam ediyor ne alaka onu anlamadım 😀
Tanışmakta ısrarcı olurum gibi düşündüğünü düşündüm 😃
Gittin mi deniz kıyısına 😃
Yarın yarım gün çalışacam salı tatil 😏
Bizim bağladılar o kötü bir durum
O zaman 4 gün olması lazım senin tatil
Yok dün çalıştım bugün başladı, çarşamba iş başı
Anladım cumartesi pazar çalışmadım yarın pazartesi öğlene kadar sonra yine tatil Çarşamba iş başı 😅
Seninde iyiymiş yine 😀
Hshss pazartesi sendromu 😏
Yarım gün yaşama sende sendrom 😀
Zaten sabah gidince pek bir şey olmaz 3 saat çalışcaz
Hele bi gizliden çık merak ettim seni 😅
Neden 😀
Merak ettim 😅
Ne iş yapıyorsun 😏
Fabrika işindeyim, sen?
Bankacıyım bende
Niye gizliden çıkmıyorsun 😏
orada mısın
Planım varda işte bize o üç gün tatil değil
Aaa neden?
Güvenlik sektörü olunca tatil filsn yok bize
Evet çalışan yakın bir arkadaşım var biliyorum
Yoksa ilk fırsatta Dalaman a gitmeyi düşünüyorum
Bu sektör böyle maalesef
Tatil Matil yok çalışıyorum 😑
Tek tatilim bugün.
Aaa neden?
Bunu. Okurken çalışıyor olmam şaka mı 😂😂
Yaaa kötü denk gelmiş. Kolay gelsin
Teşekkürler 😅
Vizelere çalışmak
Ben 1.5 aydir tatildeyim 🙂