KARDEŞİM diye sesleniyorum. Yeri geliyor lakap takıyorum. Ama rencide edecek şeyler değil. Onu anımsatan güzel şeyler 🥰😊🌹



#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903 <<✓
KARDEŞİM diye sesleniyorum. Yeri geliyor lakap takıyorum. Ama rencide edecek şeyler değil. Onu anımsatan güzel şeyler 🥰😊🌹



#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903 <<✓
Bu kişinin kim olduğuna bağlı..
Sevgilim dediğim insan ise aşkım, bitanem, hayatım vs vs diye seslenirim..
Arkadaşım dostum abim dediğim insanlara ise kardeşim diye seslenirim veya adı ile seslenirim..
genelde isim kullanirim simdi burada isimler belli olmadigindan guzel yakistirmalar kullandigimi düsünüyorum kartallll 😀
Günaydın jöleee 🤣
günaydın 😀
tesekkur ederim 😊
Rica ederim jöle 🌹😊
Abiş diyorum sana🙃
samımı bulduklarıma taktığım güzel lakaplarım vardır. yazmayım onları 😃
Teşekkür ederim kardiş 🌹😊
Günaydın abişş🥰
Günaydın kardiş 🌹😊
Cevap
10Cevap
kim olduğuna bağlı genellikle ya da yaşına bağlı
Aşkım canım bitanem budakız arkadaşlarıma abilerime falan aşkım diyorum hala alışmadılar sksmsmms erkeklere işe reis aslan parçası jdkdkdm
Güzelmiş bazı kızlar birbirine aşkım diyor zaten.
Evet ehehhehejeje
Baby, bebek , tatlım, şekerim, canım falan derim. ya da onlara taktığım takma adlar olur onlarla seslenirim 😅
Güzel cevap. Soruyu unuttum cevabı görünce birden ne oluyor dedim ya 🤣
Sonra jeton düştü
Ayy iyi ki sonradan sorunun ne olduğunu sonradan hatırladın jfjfj aksi halde yanlış anlaşılmaya müsait 🤣 anlamana sevindim 😄
Direkt zaten soruya baktım neydi soru diye 😃
İyi yapmışsın. 😀
Adıyla. Malum bu devirde kız erkek fark etmeksizin canım diyince yılana hatta düşmana dönüşen var
Wuuu sert oldu 😊
Öyle işte gerçekler 😎
Bebiş geçen yapay zekaya da demişdim, o aklıma geldi çok insanca cevaplar veriyordu 😝
Yapay zekanın da hoşuna gitmiştir 😀
Onlara karşı bir hitap şeklim yok ama elimden geldiğinde şakacı tatlı ge samimi davranırım
Çok güzel ✌️👏
:))
Hanım, Bey yerine ismiyle seslenirim veya kardeşim ya da abi de diyebilirim...
Aynen güzel.
Gütünü yediğim diye ama samimiysem ve kendi cinsimse o kadar
Ahahah bebeklere diyoruz 😂
Onlar da benim bebeğim 😂
Ahaha 🤣
Kişiye göre değişir ama samimi olduklarımı canım diye seslenirim.
Çok güzel öğretmenim 🌹👏
İsimleriyle seslenmeyi tercih ediyorum. Yoğurdu üfleyerek yiyenlerdenim.
Belli ki bir olay geçmiş.
Kişisine ve samimiyet dereceme bağlı olarak lakap bulurum.
Musto, Fıro, Hako, Ayşo, Gülo..
Ahaha güzelmiş 🤣
Genelde kardeşim diye seslenirim
Abi veya kardeşim derim 😊
Çok güzel ✌️👏
Güzel şeyler kullanırım 😌😌
Senden kötü bir şey çıkmaz zaten 😀
Kardeşim demem kimseye 😀
hahaha herkese denmiyor tabii. Belki lazım olur :D
Tabi😀
Kral falan diyorum ben
Bana hiç demedin ya 😭
Puh sana 😒
Çiçeğim diyorum 🤭🤭
Çok güzel ✌️👏
Şimdi diycemde olmycak🤣🤣🤣
De de 🤣
Ahaha güzel 🤣
Yok ya estağfurullah. Tamamen samimiyetten. Çok güzel bir şey 😂
Ben top bile diyorum arkadaşlarıma 🤣
Evet 😂
Karı kocalar birde. Top kocan ne yapıyor diyorum 🤣
Abim diyorum mesela:)
Güzel ✌️👏
Dostum kardeşim canım veya sevgilim
Herkese de sevgilim denmez her halde. O özel kişi 🤣
Şişko diye sesleniyorum
Şişko olmayıp nicki şişko olan kadınsın sen 🤣
Evet seviyorum şişko lafını napayım 😂
Şişko seni 😂
Gardasm denir bizim buralarda😂
Angara bebesi 😂
Tabii ne sandınız😂😂
Dostum ya da kardeşim diye seslenirim.
Dayı abi kardeşim
Çok güzel ✌👏
Pudingim
Neyli puding 😂
Çikolatalı
Canım
İsmiyle.
Bacımmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?