Samimiyetine inandığınız insanlara ne diye seslenirsiniz?

KARDEŞİM diye sesleniyorum. Yeri geliyor lakap takıyorum. Ama rencide edecek şeyler değil. Onu anımsatan güzel şeyler 🥰😊🌹

Samimiyetine inandığınız insanlara ne diye seslenirsiniz?
Benim karşımda değerlerini bilenler üzerlerine alınabilirler. 😊
Samimiyetine inandığınız insanlara ne diye seslenirsiniz?
Samimiyetine inandığınız insanlara ne diye seslenirsiniz?

#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903 <<✓

Samimiyetine inandığınız insanlara ne diye seslenirsiniz?
Cevapla