Yeni insanlar tanımak senin için nasıldır? Neler hissedersin?

Yeni insanlar tanımak senin için nasıldır? Neler hissedersin?

Yeni insan, yeni bakış açısı, yeni bir psikoloji, yeni bir tepki... yeniler, iyidir. 𐀪
Tuhaf. Benimle niye tanışıyor ki diye kendimi sorguluyorum.
İnsanlar seninle tanışmak istiyorum. "Hadi tanışalım" desen, en az 10 istekli kişi bulabilirsin. Kendini sorgulama bence. Sal gitsin.
İstiyorum değil, istiyor* aptal otomatik düzeltme. 😑😒
Benimle sohbet edenlerin çoğu pişman, muhabbet ilerlemez. Hemcinslerle muhabbet eğer video oyun ile ilgili ise gidiyor ama karşı cins ile gitmiyor bea. Ya ben bambaşka boyuttayım. Karşı cinsin benimle tanışma isteğini sorgularım ama erkeği sorgulamam ya teknoloji ya oyun ile alakalı muhabbet döner de kadınla ne konuşayım ki. Kaldı ki tipimde müsait değilken bir de çekicilik yok kral.
Bu durumu ben de çoğu zaman yaşıyorum...
Sağlık olsun. Nasıl istersen öyle olsun. Böyle iyiyim diyorsan, saygı duyacağım elbette. 🙏🏻
Cevap
1Cevap
Yeni insanlar tanımak beni yoruyor genellikle kendi iç dünyamda daha mutlu hissediyorum.
cok fazla insan sevmiyorum o yuzden bir sey hissetmiyorum
Bu aralar yeni insanlarla tanışmayı sevmiyorum etrafımdakileri tanımaya çalışıyorum
Tanıdığım insana bağlı olarak değişiyor. Ben de bıraktığı ilk izlenim çok önemli.
İnsanına göre değişir. Ben nasıl birisiyle tanışıyorum? Önemli olan o 🥹
Temkinli oluyorum
Tanışmak istemiyorum hepsi aynı
Tahmin yürütmeyi seviyorum
Tanışamıyorum ki sinirimi bozuyorlar
Bir şey hissetmiyorum..
Korku
Midem bulanıyor
Yorucu ve… 😅
İstemem
Güvensizlik
Mutlu heyecanlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar