Çok kabayım nasıl kurtulucam bu özelliğimden kız gibi kız olamadım hiç hayatta?

Küfür falan etme alışkanlığım yok şükür.
Ama çok kabayım lanlı lunlu falan konuşuyorum yani kibar olamıyorum.
Erkekleri dövebiliyorum güzelim fakat yanıma kimse yaklaşmıyor.
Kafa dengi kız ya da erkek arkadaşım yok bazıları çok kız gibi diğerleride kazım abi gibi.
Böyle yaşamaya alışığım çok küçük yaşlardan beri. Fakat kimseyi sevemedim hayatta kimsede beni sevmedi.
Belki zor belkide imkansız bu saatten sonra değişmek ama bunu nasıl başarabilirim?
Çok kabayım nasıl kurtulucam bu özelliğimden kız gibi kız olamadım hiç hayatta?
Cevapla