Hayatımıza insan almanın bir kotası var mıdır sizce?

Hani bir yerden sonra kimseyi tanımak hatta tanışmak da istemezsin ya.. Ben bazen böyle hissediyorum ya🤔 herkes aynı kişiliğe sahip bedenler farklı sadece.

Uzatmışam ayağımı maviliklereee ve o mavilikler ki beni alıp götürüyor her yereeee
Uzatmışam ayağımı maviliklereee ve o mavilikler ki beni alıp götürüyor her yereeee
Hayatımıza insan almanın bir kotası var mıdır sizce?
Cevapla