Güncellemeler
1 yıl
sınırı aşma
sınırı koruyun gençler
Sınırları aşmıyorum
Teşekkürler
rica ederim
Cevap
1Cevap
genelde pozitif şeylerin sınırını asıyorum.. Sevmek gibi... Her konuda olduğu gibi, olumlu da olsa aşmamak lazım sınırı.. Karaktersizlikte sınırı aşmaktansa varsın iyi şeylerde aşmış olayım.. Çünkü etrafıma baktığımda alçalıp rezillik yapmakta adeta yarışan insan atıkları var..
sevginin de sınırı olmalı bence
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar