Mizah sevenleri görelim. Her türlü ironi/espri/parodi yapılır. Halı kenarına overlok çekilir. 😃🥳 en iyi stalk yapanlara Nobel ödülü verilir🎉

Mizah sevenleri görelim. Her türlü ironi/espri/parodi yapılır. Halı kenarına overlok çekilir. 😃🥳 en iyi stalk yapanlara Nobel ödülü verilir🎉

O puanı benim kendime vermem boş iddia olur. Bunu anlamak için iletişimde olduğum insanlara bakarım. Komedyenlik iddiam yok içtenlikle gelişir. Kimsenin gönüllü maymunu da olmam açıkçası. Ortamın komikleri değeri en az bilinenlerdir her zaman.
Ooo 👏👏
Maksim abinin zamanında nasıl stalk yapılıyordu acaba. Dürbün ne yapıyorlardır kesin. Mizah seviyeme 100 üzerinden 90 verebiliriz. O 10 puanda bazı şekilsiz yüzsüz insanlara kırdım onların dediklerini dinlemiyorum. Acayip kelimeleri yanlış anlayabilirim o özelliğim vardır. Mesela örnek olarak verecek olursak tuttun mu diye başlayıp devam eden bir cümle olabilir. Ama tabi bu herkese yapılması çok samimi olduğun insanlara. Laf yere gitmeye geldi mi de çakarım yani hiç acımam.
😃
Karadeniz'de bir gün Temel, Dursun'a demiş ki: "Ula Dursun, bu deniz neden bu kadar dalgalı?" Dursun cevap vermiş: "Temel, deniz de bizim gibi horon tepiyor!" 😄
Bu iyidi😂
😂 😂 😂
Cevap
4Cevap
Çok severim ama başarılı mıyım bu konuda bilmem. Zaten ülkede herkes Cem Yılmaz olmuş hsdjaj
Ahahaha 😂
dfjjds yalan mı :D
Doğru 😄
Espriliyimdir aslında ama puan verecek kadar kendime güvenemedim şu an. Karşımdaki insanı bir nebze güldürebiliyorsam ne mutlu
Mizah seviyesini benimle muhatap olan belirler kimine ciddi olurum kimine göre tak show
Lisede bir öğretmenimiz vardı ismini yazana bile puan veriyordu ne yaşadıysa artık isim yazmak beş puandı bi beş puanım var
benimkine kötü diyolar😕
10 falan ya çok komik bi insan değilimdir
Bir 80 alır bence ya çok severim 😄
100 üstünden 90
Herseyin önünde gelir
10 puan olur
Bilemedim şimdi
seni kac veriyon
%9999)) aşkım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?