Duymaktan hiç sıkılmadığınız bir söz ya da cümle var mı?


"Seni olduğun gibi kabul ediyorum." Bu cümle bana her zaman iyi hissettirir, çünkü içinde koşulsuz kabul ve saygı var. Kim olduğumuzu, ne hissettiğimizi ya da yaptıklarımızı sorgulamadan, bizi biz olarak kabul eden bir anlayışın ifadesi. Bence her insan, olduğu gibi kabul edilmenin huzurunu hissetmek ister. 😊
Çok doğru. Ben de severim bunu duymayı.
Evet 🙂
Ellerine sağlık çok güzel olmuş.
Teşekkür ederim size miinnettarım.
Sizi kocaman seviyorum.
Çok güzelsin. İyiki sen.
Seninle geçirdiğim her an çok mutluyum hiçbir şey yapmasak bile.
Seni çok seviyorum. gibi gibii
Cevap
27Cevap
Seni seviyorum.. iyi ki varsın.. nasılsın.. bunları duymaktan hiç bir zaman sıkılmam keza zaten bu cümleleri de duyamıyorum hiç bir zaman.
"Annem" kelimesini duymaktan hiç sıkılmıyorum..
😊🌺🌺
Hadi yemek hazır cümlesi gadası
" bebeğimmmm"
" karım"
" güzel kızım"
" tatlım"
" yawrum"
" meleğim"
Offf ölürüm ölürümmmmm ahahaha 😽😍
"Doğru kişi insanın kendisidir" sözümü iç sesimden tekrar tekrar duymaya bayılıyorum 💓😍
Beklenen kişiden "seni seviyorum"
Kaç yaşındasın sorusu. Sanki her sorulduğunda bir kez daha çocukluğuma dönmem için bir şans veriliyormuş gibi hissediyorum
Yaptığım yemekler içinde, işimde elde ettiğim başarılar içinde;
'Sen bu işi biliyorsun.''
Para makinesinin çalışırken çıkarttığı o ses 24 saat duymaktan sıkılmam kesintisiz çıkartabilir o sesi
Anne seni çok seviyorum ve Bugün çok şıksın bu iki cümleyi her saniye duyabilirim..
Eline sağlık, uğraşların için teşekkürler vs vs
Kamil, yemeğin bittiyse babacım bi zahmet zıplıyorsun kuleye.
Güzel, olumlu, pozitif sözlerin hepsi için diyebilirim bunu.
Beni sevdiğini söylemesi bunu duymaktan hiç sıkılmam
Dene lafi. O lafi biri daha derse onu s... meyi denicem bundan sonra.
Farklısın denilmesi gururumu okşamakla birlikte söyleyen kişiden kişiye verdiği etki değişiyor.
"Seni anlıyorum" olabilir, tabii söyleyen kişi dürüstse.
Sana s*kso çekiyim mi
Sorusunu duymaktan hiç sıkılmam 🤝
Hesabına para attım sjsjs
var jayata korkusuzca bakanlar olumden de korkmazlad
Harikasın ve birkaç şey daha
Helal olsun 😀
Anne, annem, abim, tatlım felan 🥰
Var. Seni seviyorum mesela..
Sen harikasn başarılısın bir numarasn ciceksn
İyi ki sen. İyi ki varsın seni seviyorum
Oğlum yemek hazır
Ögretmenim🫠🫠
Sen nasıl istersen😂
Dünyanın en güzel cümlesi bu 😂
Sen bambaşkasin
Seni seviyorum sözü 😁😁
Evet, senin sorularını
Yarın tatil
Hav hav :) 🐕
😀
Var tabi…
Yok herhalde
Var olmaz mı adım
Yemek hazır
Evlen hshhs
Yemek hazırr.
"Ne kadar lazım?"
Hadi gidelim 😁
Pozitif olan her şey. Genellikle güzel bir selam
Ne mutlu Türk'üm diyene!
Haydi bir daha
Güzelim ♡
Yok gibi
"ahh dur yavaş.."
Pipini yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?