Boşlukta hissediyorum bı varmış bı yokmuş gibi ve bipolarım bu durum canımı çok sıkıyor en azından hafifletemek için yok mu bişey?

Boşlukta hissediyorum bı varmış bı yokmuş gibi ve bipolarım bu durum canımı çok sıkıyor en azından hafifletemek için yok mu bişey?
Cevapla