• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Kış geldi! Hastalandığınız zaman size çorba yapan biri var mı?

yeterhayeterhayat
yeterhayeterhayat Takip Et
Master Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
3314
Yapay Zekaya Sor
Kış geldi! Hastalandığınız zaman size çorba yapan biri var mı?

Mercimeği kendim yaptım mercimeği kendim içtim girmesinler havaya
#Yeterhayeterhayat

Kış geldi! Hastalandığınız zaman size çorba yapan biri var mı?
Cevapla
Hasta Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
47 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ZorundamıyımEfsane
    ZorundamıyımEfsane Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 43
    1 yıl

    Kendi kendime yetiyorum evde olduğum zaman. Ama şantiyede kalıyorum şantiyede olduğum için iş yerinde hazır yemekler çıkıyor. Sağ olsun genelde de öyle bir durumda arkadaşlar yanımda oluyor illaki dışarı çıkıp güzel bir şeyler de yiyip içebiliyoruz. Hastaneye kadar da götürüyorlar.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl

    Evet bende hasta olanlardanım şu an🥵🥵🤧🤧

    Annem yapar sağolsun. Tavuk çorbası var sebzeli baharatlı o hep psikolojik hem de bedenen iyi gelir. Tabi ilaçlarımı da alırım.

    3
    0 Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    1 yıl

    Annem var daha ne olsun.. Emeklerinin karşılığını ödeyemem.. Ameliyat olduğumda her hastalığımda annem ailem vardı.. Allah onları başımdan eksik etmesin inşallah..

    4
    2 Yorumla
    • oɿƚꙅɘɒm
      oɿƚꙅɘɒm
      1 yıl

      Allah razı olsun anneciğinden

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      @oɿƚꙅɘɒm cümlemizden inşallah bitanem.. 😍

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Var çok şükür ailem yakın oturuyor zaten aynı semtteyiz , birde komşularım da çok iyidir sağolsunlar hemen koşarlar

    3
    13 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Bu arada nasıl oldun birazdaha iyimisin 🤗

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Teşekkürler efenim, iş var mecbur iyi olduk 😅

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Hadi inşallah gelir geçer rabbim şifanı versin inşallah 🙏

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Allah razı olsun :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      👍🙋🤗🥰

      Yorumla
    • kırmızırujlukızzzz
      kırmızırujlukızzzz
      1 yıl

      Ablam bizim siteyede tasinsana ya

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @kırmızırujlukızzzz haha niye ki 😂

      Yorumla
    • BarışDeli
      BarışDeli
      1 yıl

      hiç bir komşu iyi bir kocanın yerini tutmaz renkli kız:)) sana çorbadan fazlasını verir...

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @BarışDeli illaki öyledir ama koca yoksa ve şartlar bunu gerektiriyorsa yapacak bir şey yok

      Yorumla
    • BarışDeli
      BarışDeli
      1 yıl

      yapacak çok şey var bence. tembellik edip de komşu çorbası bekleme mesela:)

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      @BarışDeli tamam

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      EİG için teşekkür ederim 🙏❤️

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Ben teşekkür ederim efenim

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

80

Cevap

53

Cevap

  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Corba degilde su verenim var şükür corbayi da tarif edersem yapar... neyse allahtan trendyol yemek var

    3
    4 Yorumla
    • Kağannnn1
      Kağannnn1
      1 yıl

      Trendyol yemek puhahaha🤣🤣

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      1 yıl

      😀kimseye minnet etmem sipariş verir geçerim

      Yorumla
    • Kağannnn1
      Kağannnn1
      1 yıl

      En iyisi gerçekten de çok güçlü bir hanımefendisiniz

      Yorumla
    • Kağannnn1
      Kağannnn1
      1 yıl

      💪💪💪

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.

    Hayır bana çorba yapan kimsem yok maalesef. zaten gerek de yok kendi kendime yapıyorum ben güzel oluyor.

    2
    0 Yorumla
  • TesiriKalem
    TesiriKalem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Soğuklar başladığında insanın hastalandığı zaman yanında birinin olması güzel olurdu. Ama aslında insanın kendisiyle baş başa kalıp şifa bulma süreci de değerli bence. Çorbayı kendi ellerimle yapmak, o anın tadını çıkarmak, belki de en güzel iyileşme yolu. Çünkü en çok kendine iyi bakmayı öğrenmek önemli. Ama tabii ki, birinin o sıcak çorbayı hazırlayıp getirmesi içten içe bir mutluluk olurdu 😊

    2
    0 Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Yazdığını melodiyle söyledim kafamda 😂

    Bizde hasta olandan uzak durulur. Haliyle otomatik odama kapanıyorum. Zaten hasta bu çorba yapayım diyen de çıkmıyor. Sonuçta bu kadar yıldır aileme hiç hastalık bulaştırmadım yani değdi mi değdi.

    1
    1 Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Enperatriz
    Enperatriz Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Bana çorba yapmak için sıraya girenler var.. hey gidi hey şjkgkcxz

    1
    2 Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Söylemek istediğim şeyi ben söylemeden anlayan arkadaşlarım iyi ki varlar. Ay... ")

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Anladım tamam şljfs pislikkkk hıh😒

  • statüko
    statüko Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Çorbalarınızı hasta olmadan önce içiniz! Herkese afiyet olsun. Hasta olanlara da şimdiden acil şifalar dilerim.

    2
    0 Yorumla
  • minelhubb
    minelhubb Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Kendi çorbamı kendim yaparım ya kimseye ihtiyacım olmaz. Hastayken iştahım da olmaz gerçi ama. En fazla arar paça söylerim. Mis gibi.

    Ya benim bugün paça içmem lazım, çok andım adını. 😅

    2
    0 Yorumla
  • benalhan
    benalhan Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır yok anne babam olmadan büyüdüm... İstanbul anadolu yakasında sahil de çok çok iyi bir evim de tek başıma yaşamaya hayatda kalmaya çalışıyorum bir tek Allah var arkamda

    1
    0 Yorumla
  • NonUnendless
    NonUnendless Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    1 yıl

    o eskide kaldi kral. o guzel kadinlar anne oldu kadinin uzun tirnakli ay ben yumurta bile kiramamlarina kaldik

    2
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Benim yok reis benim komşularım anca evime geleni gideni ne yapıyorum ne yapmıyorum onu Trabzon a uçuruyorlar kendi kendimize yetiştiriyoruz 😅

    2
    0 Yorumla
  • MadamLila
    MadamLila Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Hasta olsam annem çorbamı yapıyor. Allah başımdan eksik etmesin. Ben de ona yapıyorum. Birbirimize bakıyoruz.

    2
    0 Yorumla
  • psychoparadıse
    psychoparadıse Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 94%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    Allah razı olsun annem var valla. Bana kendimden daha iyi bakıyor. Şöyle bir şansım var ben hasta olmuyorum :D

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Kendi çorbamı yapmayı seviyorum :)
    Birbirimden tek isteğim beni güldürerek ya da gülümseterek benimle ilgilenmeleri ve hastalığım geçerken birlikte yemek yemeleri :))

    3
    0 Yorumla
  • kalpexoldu
    kalpexoldu Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    4yasndaki oğlumla beraber yaptk geçen sene bu sene Allâh kerim

    3
    0 Yorumla
  • ßlueოoon
    ßlueოoon Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır, pek hastalanmam. Hastalansam bile bana çorba yapan kimse yok.

    3
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Annem var ve Esimin taharna corbasi yapmişliği var yani oda yapar...

    Sanada gecmis olsun ve afiyet olsun...

    1
    0 Yorumla
  • ıforyou_06
    ıforyou_06 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    İstemeden yapılması önemli hastayım şu an mesela çorba istesem yapan olur ama ben istemeden yapılmasını istiyorum😀

    1
    0 Yorumla
  • kucakcikiz
    kucakcikiz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 93%
    1 yıl

    Yok,

    Bu arada geçmiş olsun dikkat et kednine

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    11 yaşında ayrıldım evden. Kendimi bildim bileli 5 farklı şehirde sokak iti gibi savrulup durdum. Yalnızlıktan başka bir şey bilmedim ki çorba yapanım olsun

    2
    0 Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Yani annem yapar olmadı çorbacıya gideriz ne yapalım

    2
    3 Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Yapar gönderirim hayatım..

      Yorumla
    • oɿƚꙅɘɒm
      oɿƚꙅɘɒm
      1 yıl

      Oy o güzel ellerine kurban olurum biriciğim ♥️🫶

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Canımsın benim.. ❤️🫠

      Yorumla
  • ZzAllalone
    ZzAllalone Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 101%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 824 cevap paylaştı.

    Şu an yok kendi kendime bakıyorum. Bakan olmaz diye korkudan hastalanamayacağız..

    2
    0 Yorumla
  • kitapların_ruhu
    kitapların_ruhu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Benimki ya ölümcül oluyor çorbaya gerek yok ya da hasta olunca çorba yapacak gücüm oluyor 😂

    2
    0 Yorumla
  • sahel
    sahel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Çorba yapan biri yok. Olsa da yaptırmam. Kendisi düşünür yaparsa içerim.

    1
    0 Yorumla
  • Conclusion
    Conclusion Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 97%
    1 yıl

    Çorbamı kendim yaptım tek başıma kendim içtim girmesinler havaya.

    1
    0 Yorumla
  • BarışDeli
    BarışDeli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    tek taşımı kendim aldım tek başıma kendim taktım girmesinler havayaaa:))

    1
    0 Yorumla
  • Tutsucadisi
    Tutsucadisi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Yıllardır hasta olmadım. Ama olsam anam var istemesem bile yapar.

    1
    0 Yorumla
  • Kerimkaratekin
    Kerimkaratekin Takip Et
    Bilge Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 749 cevap paylaştı.

    Annem yok eşim bıraktı çok şükür Ablam var annem gibi bakiyor

    1
    0 Yorumla
  • Mericeyn10
    Mericeyn10 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    1 yıl

    Annem bar çok şükür Allah başımızdan eksik etmesin..🤲

    1
    0 Yorumla
  • VEGA0
    VEGA0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 594 cevap paylaştı.

    20lik dişlerimi aldırmadan önce çorbamı yapıp da gitmiştim doktora 😀

    1
    0 Yorumla
  • Kağannnn1
    Kağannnn1 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 96%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 503 cevap paylaştı.

    Annem çalışıyor ama annem yapar, sevgilim yapar, ablalarım yapar

    1
    0 Yorumla
  • Sadecegonca
    Sadecegonca Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47 , eic 92%
    1 yıl

    çorbayla hastalık geçmiyor, bilginize

    kendinize iyi bakın

    1
    0 Yorumla
  • Lolabunny_0
    Lolabunny_0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Kendime mis gibi tavuklu çorba yapıyorum şifa niyetine

    1
    0 Yorumla
  • DertPaketEdition
    DertPaketEdition Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Ben viskiyi tercih ediyorum gerekirse çorba kendim yaparım

    1
    0 Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    1 yıl

    Annem var sağ olsun 🌸

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Anam var❤️ Allahım ona uzun sağlıklı ömür versin 🙏🏻 tüm annelere

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Benden daha iyi, daha sağlıklı, daha dengeli, iyilestirici corba yapabilcek bir kişi yok ki

    1
    0 Yorumla
  • MagarsuS
    MagarsuS Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    herkesin de annesi yapıyor ne şanslılar 😔

    2
    6 Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Biz kendimize yaparız boş ver...

      Yorumla
    • MagarsuS
      MagarsuS
      1 yıl

      müdür valla geçenlerde 3 gün yattım su içmeye kalkacak bile halim yoktu Allah kimseyi hasta etmesin çok kötü bişi

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Ben yalnız yaşıyorum. Cumartesinden bu sabaha kadar işe gitmek için olmasa yataktan çıkamıyordum. Kendim yaptım kendime.

      Yorumla
    • MagarsuS
      MagarsuS
      1 yıl

      çok geçmiş olsun evlencem valla bu ne kardeşim 🤣🤣

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Evlenmem bağane 😅

      Yorumla
    • MagarsuS
      MagarsuS
      1 yıl

      🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    İnsan bi kasede bize gönderirdi pü yazıklar olsuj

    2
    10 Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Sen çorbayı gömerken gönderdin mi hı asıl sana püü

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      1 yıl

      Göndermiş gibi yapmıştım en azından🥲

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Evet duygularımla oynadın hüğ

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      1 yıl

      Sjdjd kötğ bir insanım

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Biliyoz o kadarını öğrendik galpsiz seni

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      1 yıl

      Ama üzüldüm şimdi

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Kaç kere

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      1 yıl

      Bir kere

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Ben 5

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      1 yıl

      Tamam en büyük sensinnn

      Yorumla
  • Elleira
    Elleira Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Anam var sağolsun. Geçmiş olsun Murom💕

    2
    4 Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Teşekkürler reom. 2 tencere çorba göndermişsin hayrına dağıttım mahalleye

      Yorumla
    • Elleira
      Elleira
      1 yıl

      Beğenmedin mi 🙄😒

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Yoo güzeldi de açık olmuştu eccuk

      Yorumla
    • Elleira
      Elleira
      1 yıl

      Bi dahakine yoğurt gibi yaparım o zaman 😒

      Yorumla
  • xsametbey
    xsametbey Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    1 yıl

    Kimse yok ve genelde her akşam düzenli olarak alkol aldığım için kolay kolay hasta olmam

    1
    0 Yorumla
  • Mlyusioq
    Mlyusioq Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Kendim yapıyorum kendim yiyorum

    3
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    1 yıl

    Annem var

    3
    0 Yorumla
  • Aşkoşişko
    Aşkoşişko Takip Et
    Guru Yaş: 109 , eic 100%
    1 yıl

    Hep öyle ki kim çorba pişirir ki

    3
    0 Yorumla
  • Excitementanil4511
    Excitementanil4511 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Evet var Ailem yapar genellikle

    2
    0 Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Annem yapar canım anam 😂

    2
    0 Yorumla
  • Cendere1910 u
    Cendere1910 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Corbayla pek aram yok ama yapan olur

    2
    0 Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_7991
    Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Valla kendim yapıyorum

    2
    0 Yorumla
  • criollo
    criollo Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Hastalanmadan tedbirleri almak daha mühim

    2
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    1 yıl

    Hayır yok

    2
    0 Yorumla
  • _snow_
    _snow_ Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 73%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.

    evet var dün içtim daha tavuk çorbası

    2
    0 Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Anacığım sağ olsun

    2
    0 Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    1 yıl

    Hastalanınca çorbaya ihtiyacım olmuyor

    2
    4 Yorumla
    • encokbensorarım
      encokbensorarım
      1 yıl

      Rakı içiyorsun ve iyileşiyorsun değil mi?

      Yorumla
    • Sky_Walker
      Sky_Walker
      1 yıl

      Hayır hastalanınca cin tonik, rakı depresyona girdiğim zaman

      Yorumla
    • encokbensorarım
      encokbensorarım
      1 yıl

      Depresyon haa yaa rakı ki keyif işi ekseri

      Yorumla
    • Sky_Walker
      Sky_Walker
      1 yıl

      Keyif için farklı tercihlerim var

      Yorumla
  • serseriibeyy
    serseriibeyy Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 472 cevap paylaştı.

    Anacığım var 🥰

    2
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Annem var kış yok 😂😂bizde normal yaz var

    2
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.

    İş arkadaşlarım var

    2
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.

    evet var
    tanıdığım bir lokanta var : )

    2
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    1 yıl

    Çok şükür

    2
    0 Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Hayır 🤭

    2
    0 Yorumla
  • SaykoMann
    SaykoMann Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 63%
    1 yıl

    Annemden başka kimse yok

    2
    0 Yorumla
  • tarihizle
    tarihizle Takip Et
    Master Yaş: 61 , eic 99%
    1 yıl

    Kendi çorbamı kendim yaparım

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (73)
Devamını Gör(118)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kış geldi! Hastalandığınız zaman size çorba yapan biri var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hastalandığınızda size çorba yapacak birileri var mı 🤧? 36 cevap verildi
Hasta olunca size çorba yapacak biri var mı? 77 cevap verildi
Hastalandığınız da size çorba yapanınız var mı? 65 cevap verildi
Grip olsanız hayatınızda size çorba yapacak biri var mı? 41 cevap verildi
Hasta olduğunuzda çorba yapacak kimseniz var mı? 24 cevap verildi
Hasta olduğun zamanlarda seni kendine getiren bir çorba var mı? 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨