
Mercimeği kendim yaptım mercimeği kendim içtim girmesinler havaya
#Yeterhayeterhayat

Mercimeği kendim yaptım mercimeği kendim içtim girmesinler havaya
#Yeterhayeterhayat
Kendi kendime yetiyorum evde olduğum zaman. Ama şantiyede kalıyorum şantiyede olduğum için iş yerinde hazır yemekler çıkıyor. Sağ olsun genelde de öyle bir durumda arkadaşlar yanımda oluyor illaki dışarı çıkıp güzel bir şeyler de yiyip içebiliyoruz. Hastaneye kadar da götürüyorlar.
Evet bende hasta olanlardanım şu an🥵🥵🤧🤧
Annem yapar sağolsun. Tavuk çorbası var sebzeli baharatlı o hep psikolojik hem de bedenen iyi gelir. Tabi ilaçlarımı da alırım.
Annem var daha ne olsun.. Emeklerinin karşılığını ödeyemem.. Ameliyat olduğumda her hastalığımda annem ailem vardı.. Allah onları başımdan eksik etmesin inşallah..
@oɿƚꙅɘɒm cümlemizden inşallah bitanem.. 😍
Var çok şükür ailem yakın oturuyor zaten aynı semtteyiz , birde komşularım da çok iyidir sağolsunlar hemen koşarlar
Bu arada nasıl oldun birazdaha iyimisin 🤗
Teşekkürler efenim, iş var mecbur iyi olduk 😅
Hadi inşallah gelir geçer rabbim şifanı versin inşallah 🙏
Allah razı olsun :D
👍🙋🤗🥰
Ablam bizim siteyede tasinsana ya
@kırmızırujlukızzzz haha niye ki 😂
@BarışDeli illaki öyledir ama koca yoksa ve şartlar bunu gerektiriyorsa yapacak bir şey yok
@BarışDeli tamam
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Ben teşekkür ederim efenim
Cevap
53Cevap
Corba degilde su verenim var şükür corbayi da tarif edersem yapar... neyse allahtan trendyol yemek var
😀kimseye minnet etmem sipariş verir geçerim
Hayır bana çorba yapan kimsem yok maalesef. zaten gerek de yok kendi kendime yapıyorum ben güzel oluyor.
Soğuklar başladığında insanın hastalandığı zaman yanında birinin olması güzel olurdu. Ama aslında insanın kendisiyle baş başa kalıp şifa bulma süreci de değerli bence. Çorbayı kendi ellerimle yapmak, o anın tadını çıkarmak, belki de en güzel iyileşme yolu. Çünkü en çok kendine iyi bakmayı öğrenmek önemli. Ama tabii ki, birinin o sıcak çorbayı hazırlayıp getirmesi içten içe bir mutluluk olurdu 😊
Yazdığını melodiyle söyledim kafamda 😂
Bizde hasta olandan uzak durulur. Haliyle otomatik odama kapanıyorum. Zaten hasta bu çorba yapayım diyen de çıkmıyor. Sonuçta bu kadar yıldır aileme hiç hastalık bulaştırmadım yani değdi mi değdi.
😂😂😂
Bana çorba yapmak için sıraya girenler var.. hey gidi hey şjkgkcxz
Söylemek istediğim şeyi ben söylemeden anlayan arkadaşlarım iyi ki varlar. Ay... ")
Anladım tamam şljfs pislikkkk hıh😒
Çorbalarınızı hasta olmadan önce içiniz! Herkese afiyet olsun. Hasta olanlara da şimdiden acil şifalar dilerim.
Kendi çorbamı kendim yaparım ya kimseye ihtiyacım olmaz. Hastayken iştahım da olmaz gerçi ama. En fazla arar paça söylerim. Mis gibi.
Ya benim bugün paça içmem lazım, çok andım adını. 😅
Hayır yok anne babam olmadan büyüdüm... İstanbul anadolu yakasında sahil de çok çok iyi bir evim de tek başıma yaşamaya hayatda kalmaya çalışıyorum bir tek Allah var arkamda
o eskide kaldi kral. o guzel kadinlar anne oldu kadinin uzun tirnakli ay ben yumurta bile kiramamlarina kaldik
Benim yok reis benim komşularım anca evime geleni gideni ne yapıyorum ne yapmıyorum onu Trabzon a uçuruyorlar kendi kendimize yetiştiriyoruz 😅
Hasta olsam annem çorbamı yapıyor. Allah başımdan eksik etmesin. Ben de ona yapıyorum. Birbirimize bakıyoruz.
Allah razı olsun annem var valla. Bana kendimden daha iyi bakıyor. Şöyle bir şansım var ben hasta olmuyorum :D
Kendi çorbamı yapmayı seviyorum :)
Birbirimden tek isteğim beni güldürerek ya da gülümseterek benimle ilgilenmeleri ve hastalığım geçerken birlikte yemek yemeleri :))
4yasndaki oğlumla beraber yaptk geçen sene bu sene Allâh kerim
Hayır, pek hastalanmam. Hastalansam bile bana çorba yapan kimse yok.
Annem var ve Esimin taharna corbasi yapmişliği var yani oda yapar...
Sanada gecmis olsun ve afiyet olsun...
İstemeden yapılması önemli hastayım şu an mesela çorba istesem yapan olur ama ben istemeden yapılmasını istiyorum😀
Yok,
Bu arada geçmiş olsun dikkat et kednine
11 yaşında ayrıldım evden. Kendimi bildim bileli 5 farklı şehirde sokak iti gibi savrulup durdum. Yalnızlıktan başka bir şey bilmedim ki çorba yapanım olsun
Yani annem yapar olmadı çorbacıya gideriz ne yapalım
Yapar gönderirim hayatım..
Canımsın benim.. ❤️🫠
Şu an yok kendi kendime bakıyorum. Bakan olmaz diye korkudan hastalanamayacağız..
Benimki ya ölümcül oluyor çorbaya gerek yok ya da hasta olunca çorba yapacak gücüm oluyor 😂
Çorba yapan biri yok. Olsa da yaptırmam. Kendisi düşünür yaparsa içerim.
Çorbamı kendim yaptım tek başıma kendim içtim girmesinler havaya.
tek taşımı kendim aldım tek başıma kendim taktım girmesinler havayaaa:))
Yıllardır hasta olmadım. Ama olsam anam var istemesem bile yapar.
Annem yok eşim bıraktı çok şükür Ablam var annem gibi bakiyor
Annem bar çok şükür Allah başımızdan eksik etmesin..🤲
20lik dişlerimi aldırmadan önce çorbamı yapıp da gitmiştim doktora 😀
Annem çalışıyor ama annem yapar, sevgilim yapar, ablalarım yapar
çorbayla hastalık geçmiyor, bilginize
kendinize iyi bakın
Kendime mis gibi tavuklu çorba yapıyorum şifa niyetine
Ben viskiyi tercih ediyorum gerekirse çorba kendim yaparım
Annem var sağ olsun 🌸
Anam var❤️ Allahım ona uzun sağlıklı ömür versin 🙏🏻 tüm annelere
Benden daha iyi, daha sağlıklı, daha dengeli, iyilestirici corba yapabilcek bir kişi yok ki
herkesin de annesi yapıyor ne şanslılar 😔
Biz kendimize yaparız boş ver...
Ben yalnız yaşıyorum. Cumartesinden bu sabaha kadar işe gitmek için olmasa yataktan çıkamıyordum. Kendim yaptım kendime.
Evlenmem bağane 😅
İnsan bi kasede bize gönderirdi pü yazıklar olsuj
Sen çorbayı gömerken gönderdin mi hı asıl sana püü
Göndermiş gibi yapmıştım en azından🥲
Evet duygularımla oynadın hüğ
Sjdjd kötğ bir insanım
Biliyoz o kadarını öğrendik galpsiz seni
Ama üzüldüm şimdi
Kaç kere
Bir kere
Ben 5
Tamam en büyük sensinnn
Anam var sağolsun. Geçmiş olsun Murom💕
Teşekkürler reom. 2 tencere çorba göndermişsin hayrına dağıttım mahalleye
Yoo güzeldi de açık olmuştu eccuk
Kimse yok ve genelde her akşam düzenli olarak alkol aldığım için kolay kolay hasta olmam
Kendim yapıyorum kendim yiyorum
Annem var
Hep öyle ki kim çorba pişirir ki
Evet var Ailem yapar genellikle
Annem yapar canım anam 😂
Corbayla pek aram yok ama yapan olur
Valla kendim yapıyorum
Hastalanmadan tedbirleri almak daha mühim
Hayır yok
evet var dün içtim daha tavuk çorbası
Anacığım sağ olsun
Hastalanınca çorbaya ihtiyacım olmuyor
Rakı içiyorsun ve iyileşiyorsun değil mi?
Hayır hastalanınca cin tonik, rakı depresyona girdiğim zaman
Depresyon haa yaa rakı ki keyif işi ekseri
Keyif için farklı tercihlerim var
Anacığım var 🥰
Annem var kış yok 😂😂bizde normal yaz var
İş arkadaşlarım var
evet var
tanıdığım bir lokanta var : )
Çok şükür
Hayır 🤭
Annemden başka kimse yok
Kendi çorbamı kendim yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?