Sosyalleşmek için başka çevrelere girmek eziklik mi?

Veya aynı insanlardan sıkıldığım için uzaklaşmak istemem kötü mü. Siz de böyle hissediyor musunuz

Sosyalleşmek için başka çevrelere girmek eziklik mi?
Cevapla