Sosyalleşmekte zorluk çekiyor musunuz? Size göre asosyallik bir tercih midir?

Ben asosyalim ama asosyallik benim tercihim değil. İçe dönük çekingen utangaç bir kişilik yapım olduğu için mecburen asosyalim. Çocukluğumda ve ergenliğimin ilk dönemlerinde sosyalleşmeye çalıştım ama yetersiz kaldım. Ergenliğimi ve gençliğimi hep asosyal yaşadım. Maalesef istesemde hiç sosyalleşemiyorum.
Sosyalleşmekte zorluk çekiyor musunuz? Size göre asosyallik bir tercih midir?
Cevapla