Kişilik & Karakter Herkese ilac gibi gelen biz, neden kendimize iyi gelemiyoruz? PratisyenHekim Takip Et Guru Yaş: 43 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Herkese iyi geliyoruz psikolog gibi ama kendimize bir gram faydamiz olmuyor. Herkese ilac gibi gelen biz, neden kendimize iyi gelemiyoruz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. ben kimseye ilaç gibi gelmem 1 0 Yorumla
bayrakmerve27 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 92% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Eskiden öyleydi artık kendimi düşünmeye başladım 1 1 Yorumla PratisyenHekim 1 yıl Ne guzel 🙃 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ben kimseye ilaç gibi gelmem
Eskiden öyleydi artık kendimi düşünmeye başladım
Ne guzel 🙃