Yalnızlık sorunu ve özgüven düşüklüğüyle nasıl başa çıkılır?

Gerçekten hiç arkadaşım yok ve istemli bir yalnızlık değil bu. Aksine arkadaşlık kurmak isteyip özgüven eksikliğimden dolayı hiç kimseyle konuşamıyorum. Sınav senemdeyim, belki çoğu kişi yalnız kalmanın daha iyi olduğunu düşünüyordur ama sınav çıkışı soru tartışacak birisi bile olmayınca bu yalnızlık derslere de vuruyor. Arkadaşım olmamasının nedeni benim düşünceme göre iki nedeni var: kimse yanında benim gibi birisini istememesi (güzellik bakımından), cahillik demeye gönlüm el vermese de eksik bilgi birikimi ve kültür olabilir. Kendimi geliştirmem ve özgüvenimi yükseltmem için bana tavsiye verir misiniz?(Sınav senemde olduğumu göz önüne alarak tavsiye verirseniz sevinirim)

Yalnızlık sorunu ve özgüven düşüklüğüyle nasıl başa çıkılır?
Cevapla