Sizce insanlarin cogu insan gorunumunde dusuk seviye yaratiklar mi?

Bence oyleler. Bu kadar dusuk seviye ve zevksiz olmalari baska turlu aciklanamaz bence.
Sizce insanlarin cogu insan gorunumunde dusuk seviye yaratiklar mi?
Cevapla