
Sebepler sıralayın 🎊 Atıl Serbest🎉

Sebepler sıralayın 🎊 Atıl Serbest🎉
Çok sık gülüyorsa kesinlikle bir dakika dahi anlaşamam tabi bir çok sebep var hayatımdan çıkarmam için ama çok ince çizgim dediğim konulardan biri budur erkek dediğin ağır başlı olur ya böyle çok gülen erkeğin karşısında annesini becerseler onada güler
Cıvıklık✨
Sadece takılmak isteyen yüzeysel, sığ ve sadece cinsellik amaçlı erkekleri,
hayatta bir şeyler başaramamış, kendini hiç geliştirememiş, tembel, orada burada gezen boş erkekleri,
sabit fikirli, dediğim dedik, höt hüt yapan, fiziksel ya da ruhsal şiddete meyilli, kadına değer vermeyen kendini üstün gören; kendi bakımına yeterli özeni göstermeyen kendi bedenine bakmayan ama kadından özen, bakım, güzel giyim ve ince bir beden bekleyen erkekleri,
yalancı merhametsiz empati yeteneği olmayan erkekleri,
Anne kuzusu, her an annesine bağımlı olan, eşini de kendine ve ailesine hizmet etme göreviyle hayatına alan ve ailesine ezdiren erkekleri
Çok rahat takılan, hayatını yalnız gibi yaşayan, kıskanmayan (dozunda) ve kıskanılmayı sevmeyen, hayatı ilişkiyi ciddiye almayan ve serbest ilişkide gibi davranan erkekleri..
Daha sayarım da yeter sanırım. 😅
Çok güzel anlattın güzel özet ✨
Gerçekten güzel bir anlatım olmuş güzelim...
Bu tür erkekleri asmalı
😅😅😅😅
Teşekkürler 🙏✨
😅😅 Asil erkekler dışında hepsi kapatılsın o halde 😅🙏 teşekkürler ☺️🌸
Kalanlara Kızlar birbirini öldürür
Neden öldürür ki.. kadınlarda da elenen olacak..
Adil bir asma olacak...
@Zzffffffff asma 🙄
Hak edene hak ettiği gibi hiç acımam.
IQ su düşükse zaten hiç şansı yok. Bu da 10 dakikalık bir sohbette ortalama olarak ortaya çıkıyor ama tam olarak anlayabilmek için en az 1 saat sohbet etmek lazım. Bunun dışında kaba konuşması, diksiyon bozukluğu, bakımsız ve özensiz görünmesi de benim için negatiftir. Reddetmek için bunlar yeterli. Bir de dış görünüş önemli değil denir ama benden kısa boylu birinin de hiç şansı yok ajskdkdkfkfkflllflfl
İmzanı atmışsın ✨
Ben genel olarak bana ilişki için yakınlaşan insanları redd ediyorum kendimi daha bir ilişkiye hazır hiss etmiyorum ama hazır hiss etseydim bir insanda ilk olarak bana yaklaşımına bakardım, etrafdakılara davranışına bakardım, kültürüne dünya görüşün bilgeliğine özgüvenine bakardım bunlar çok önemli biri bile eksikse redd ederim..
Biraz detaycıyım evet 😂🤣
Ama durumu değişmez ben sadece dile getirdim bunlar olması gerekenler 😄
Cevap
12Cevap
İki nedenden ötürü reddederim. Ya hoşlanmışımdır ya hoşlanmamışımdır..😃
Bi oluru yok shsh
Haha neden peki bu fobiyi yenmek mümkün değil mi?
Seni yüreğiyle sevene fazla ısrarcı, mantıklı gelene fazla yüzeysel diyorsun ama senin de mutlu olman şart hak ediyorsun
tanımıyorsam red ederim
Güvenilirlik
Yalancılık (Tek bir yalan bile yeterli)
Sigara, madde vb. içmesi
Bencillik
Umursamazlık
Kötü kalpli olması
Merhametsizlik
Açgözlülük
Partizanlık
Bağımlılık
Hasetlik
Zeka düşüklüğü
Uyumsuzluk
🌟
Karakteristik özellikleri sebebi ile reddederim yani bana test olan huyları varsa… fiziksel özellikleri red sebebi olmaz
Karakter özelliği yapıştır bir tane
3 tane yapıştırayım çünkü ayrılmaz 3 kuralım var 😃 merhamet, nezaket, uslüp
Bilemedim şimdi.. Ben zaten öyle özelde herkesle konuşmadığım için, pek yaşamıyorum bu tarz mevzular.
Özelde konuşmaya karşı olman güzel…. Soru genel kriterlerin ne anlamında aslında 🌷
Galiba saygısız yalancı insanları red ederdim ben. Bir de sadakatsiz.
Şerefsiz kısacası …
Öyle de diyebiliriz
Peki seni etkileyen ne olurdu madem öyle onu da söyle
Bir erkekte beni ne etkilerdi bence o erkeğin vazgeçmeyecek kadar beni çok sevmesi.
Wow güzelmiş ama vazgeçmeyen erkek kalmadı çok, kalanlarda umursamazlar kadar çekici gelmez herhalde….
Bir dergiye masal yazmıştım vazgeçmemekle alakalı profilimde var okumuşmuydun… gerçi uygulamada görünmüyor galiba
Yok görmedim ben kimsenin profiline bakmıyorum çünkü.
Yorumunu merak ettim…
Günaydın iyi misin
Düşüncelerimiz tamamen zıtsa, laubali hareketler sergilerse reddetme sebebim olur.
Cıvık , bakış açı
Yazmaya üşendim şimdi bir sürü olumsuz karakter özellikleri var, onlardan dolayı işte
Bir tanesi yeterli kraliçe
Değer yargısı, düşünce yapısı bana uymayan biriyle olmazdım şahsen..
Değerler
Evet. Çok önemli
Sorudaki yorumları okuyunca gülüp sana iletmek şahaneydi 😹.
Yılışık ise.
Mesela senin gibiler Dış görünüşe bakarlar güzel mi diye
Eğer güzel değilse reddedersiniz...🤔
Haydaaa bu nerden çıktı? Sorularda hem dış görünüş hem iç önemli dediğim çok olmuştur ama erkekler görsel varlıklar, kadınlar gibi bakmaz…
Benimle ilgilenip aklı farklı yerde olanı.
Beklenti içinde olanı iletişimde manipüle etmeye mailli olanı ve konuşmasını bilmeyeni
Herkesi beğenenleri. Güzel bulanları.
✨✨✨ standartı yüksek olmalı ✨✨✨✨
Evet olmalı. Herkesi beğenenler beni itmiştir hep.
Ben de bunu önemsiyorum, standartım fazla yüksek diye de ama eleştiri de alıyorum… öylesi de var…. Bu seferde öyle oluyor….
Herkesi beğenmek kolaycı tutum.
Bence de ama işte diyorum kimseyi beğenmeyince de kimseyi beğenmiyorsun da deniyor …
Herkesi beğenmektense kimseyi beğenmiyor olarak anılmak. tercihim olurdu😎✌🏻
Ben de öyle yapıyorum insanların dedikleri değil bizim dediklerimiz oluyor sonuçta 😎✨
✌🏻✌🏻
🌷🌷🌹
Kibir ego sürekli kendini anlatan ve konuşurken orasını burasını tik hâline getirip avuçlayıp elleyen hemen keserim biletini
Konuşması
Evet
İnşallah eşim olacak kişi de kahve göz sevmez kadında kızda amin ve direk reddeder kahve gözlü tüm kadınları kızları
Wow renkli gözlü kız
Herşeyi dalgaya alan erkek kısa boylu erkek ıssız erkek
Merhaba,
Sivaslı olursa! 😅
Önyargııııı
Evet ön yargı 😅 Sivaslı sevmiyorum sevmek istemiyorum 😅
Ne için red mesele, konu ve konum farklılıkları vardır muhakkak
Aklıma sebep gelmiyor
Olsun bu cevap da ok
Fotoğraf güzelmiş 😂
Sanırım bilmiyorum 😂
Beğenmediğin özellik ne
Hep kendi hayatını yaşamını anlatan
Egoist insanlari hayatıma sokmam silerim
Empati yoksunuysa ve merhametsizse
Empati yoksa ✨
E ama öyle değil mi herkes empati yapıp karşıdaki kişiyi anlamaya çalışmalı ona değer verdiğini hissettirmek için neye kırıldığını ancak bu şekilde bulursun hatalarını bu şekilde telafi edersin
Kesinlikle haklısın ama sadece bir sebep olmaz erkek olarak davranış şekli konuşma şekli lider yönü koruma yönü hepsi de Bir etken ve en önemlisi güven ve dürüstlük
Sacma. Rahatsizlik bu bence
Mesajlasmayi okuyunca ona sacma dedim asil cevabi unuttum 😁 kibirli ve merhametsiz biriyse
Kibir ve vicdansız ise🌟
👍👍👍
Cahil olduğunu fark edersem
Cahillik
Evet
Bildirimlerin tasiyo
Yok ya taşmamış hali
Kibir ve ego hep ben diyen birinden olmaz
Yatağa atmak için çırpınan erkekler
tek sebep var
evliyim
Sahtelik samimiyetsizlik
Çok sebepten sayamam şimdi
Bencil ve kendini beğenmiş biri ise reddederim
Ego
Kendini beğenmiş
Ego🌟
Samimi dürüst ve net bulamazsam yol veririm
Erkekte dediğin net olur
İddialıymış
😂 zayıf erkek
Kaslı olsun diyorsun
Zayıf olmasın da kilolu da olabilir kaslı da
Akpli mhpliyse
Ona chp de kat bence hepsini kat
Siyaset boş iş
Özgür özelde akpli
O kim?
Ana muhalefet parti başkanı
Rezil oldum dur siyasetle hiç alakam yok siyasete karşıyım Siyaseti dinlemiyorum izlemiyorum hayatımda da hiçbir miting izlemedim
ç
Birbirlerine sallıyorlar hatta şu sur olayında muhalefet konuşmadı hiç millet linçledi özgürü artı devlet bahçeliyede sövüyorlar yani bol sövüş var
Boş ver bunları izleme
İzlicem valla insan kanser oluyor ama gündemden eksik kalmıyım
Sana iyi gelmiyor sen biraz pembe bir şeyler izlemen lazım
Benden küçükse ve ilgisizse
İlgi çok olunca da ezik gibi gelir sana
Ahlaklı olup olmamasından
Ahlaki sorunlar ✨
Hoşlanmıyorsam red
Hoşlanmadığın ortak özellik
Kendini beğenmiş birine tahammül edemem.
Ego
Bencil ise
Doğru🌟
Bakış açısı
Kafaların uyuşmaması 🌟
Fikirler uyusmuyosa
Fikirsel çatışma
ela gözlü insanlar enerjimi sömürüyor😅
Konuşmasında zeka eksikliği hissedersem red.
Haha hayır tabiki
Ne peki
Yapmacık olmasından falan veya yalancı
Haddini bilmemesi
Haddi aşmak 🌟
Ukala tavırlar
Dengesiz ise
Aç bence
Bir insan dengesiz bir zamani bir zamanini tutmuyorsa bu davranislari seni üzüyorsa ve ona rağmen ayniysa
Sallak ça konuşur sa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?