Böyle bir zamanda mutlu insanları görünce tuhafınıza gidiyor mu?

Biliyorsunuz zor günler yaşıyoruz herkes mutsuz herkes yorgun. Bir çoğumuz gülmeyi bile unuttu…. Herkes mental sağlığı yüzünden ilaç kullanmaya başladı. Diğer taraftan da sürekli gülen kahkaha atan içleri kıpır kıpır olan insanlar da var. Bunlar gerçekten mutlu mu yoksa rolcu mu? Bazen denk geliyorum kahkaha atanlara çok imreniyorum ve kıskanıyorum çünkü ben artık değil kahkaha tebessüm etmeyi bile unuttum öyle ki mutsuz ruhsuzum

Böyle bir zamanda mutlu insanları görünce tuhafınıza gidiyor mu?
Cevapla