Bence bir ilişkide karşı tarafa yapılan en büyük fedakârlık, kişinin kendi benliğinden, alışkanlıklarından ya da rahatlığından ödün vermesi olabilir. Çünkü bir insanın kendisini değiştirmeye çalışması, başka birinin mutluluğu ya da huzuru için fedakârlık yapması, en derin yerden gelir. Alışkanlıklarından vazgeçmek ya da onları esnetmek, bazen zor da olsa sevdiğin kişi için doğal hale gelir. Yani, kendinden veriyorsun, belki küçük bir parça ama sana ait olan değerli bir şeyden. Bu yüzden en büyük fedakârlık, senin mutluluğunu geri planda bırakıp, sevdiğin kişinin mutluluğunu ön plana çıkarmaktır. 😊
Bu konuda senin düşüncelerin nedir?
İlişkideFedakarlık
11.23
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer