Erkekler mi yoksa kadınlar mı daha sadıktır? Bu konuda ki görüşün nedir?

Geceniz keyif dolu geçsin✌🏻

Türkçesi: Erkekler mi yoksa kadınlar mı daha sadıktır? Bence erkek aşıksa tabi, neden böyle düşünüyorsun? çünkü kadınlar hayatında eksik olan şeyleri arıyordur, aşık erkek tek bir kadınladır.

Güncellemeler
1 yıl
@lotus-patra @DedektifMinnie ve sorumu beğenen üyeler 🙏🏻
Erkekler mi yoksa kadınlar mı daha sadıktır? Bu konuda ki görüşün nedir?
Cevapla