Kız arkadaşımın psikolejisimi bozuk bana karşımı böyle?

3 ay önce babası öldü arkasının nişanına gitti geçen orada oynadı bana gelince üzülüyorum yalnız kalayım diyor 2 gün konuşsak 10 gün konuşmuyoruz engelliyor her yerden 10 15 güne tekrar dönüyor o ya da ben yazıyorum babamı özledim diyor yalnız kalmak istiyorum diyor ağlıyor gidiyor güldüğüme mutlu olduğuma bakma diyor içim kan ağlıyor diyor yoksa banamı öyle yapıyor yani o kadar kötüyse arkadaşının nişanında nasıl oynadı Eski ilişkisi uzun sürmüş ayrılalı 1 yıl olmuş onunla 10 gün konuşsa 10 gün konuşmuyolarmıştı acaba onunla barışıyor gidiyor kavga ediyor banamı geliyor diye düşünüyorum

Kız arkadaşımın psikolejisimi bozuk bana karşımı böyle?
Cevapla