Yoksa onların rahatlamaya ihtiyacı olduğunu bildiğimiz için mi kuruluyor bu süslü cümleler?

Yoksa onların rahatlamaya ihtiyacı olduğunu bildiğimiz için mi kuruluyor bu süslü cümleler?

Anladığımız değil de, anladığımızı sandığımız olay örgülerin hangilerini yaşadık? O psikolojiyi nasıl yönettik? Empati ile kurulmuş bir cümlenin mantıklı bir tarafı yokken, karşımızdaki kişinin iyi hissetmesini temenni ediyoruz. Bkz. Gerçekten çok iyi anlıyorum ama...
Konu yabancı gelmiyordur. Söylüyorsam eğer samimiyetle söylerim. Gerçekten hissederek söylerim. Ancak şöyle bir durum var.
Bahsetmeden geçemem. Bazı önemli durumlar vardır. Tam olarak anlayabilmek için benzeri bir durum yaşamış olmanız gerekir. Yoksa gerçekten anlamak mümkün olmuyor. Bu tarz durumlarda sessiz kalırım. bir şey diyemem.
Sadece söylemek için soyledigim zamanlarda çok iyi oluyor ama şu fikri kesinlikle savunuyorum bir insanı çok iyi anlamak için ya onunla tamamen aynı şeyi yaşamış olmalısın empati yapmak için ya da onu gerçekten o kadar çok sevmen gerekiyor ki güçlü bir empati yapabilmek için
Seni çok iyi anlıyorum bence külliyen yalan. Öyle bi’ empati seviyesi yok. Yani kimse kolay kolay karşısındaki kişinin tüm geçmişini dahil edip empati kurma şansı yok. En fazla seni duyuyorum denilebilir ve senin için her zaman buradayım denilebilir. Anlamak için gerçekten çok ciddi bi’ etkileşim, paylaşım ve başarılı bir empati gerekir.
Cevap
13Cevap
Evet birine onu yazıyorsam kinaye yapmıyorsam samimiyim demektir
Hayır düşünmüyorum.
"Seni anlıyorum" diyorsam laftan demiyorum gerçekten anladığım için derim
Çabuk empati kuruyorum o yüzden ne hissettiğini genelde anlarım. Boşa söylemem.
Bu sözü herkes kullanır ama anlama işi zeka, empati ve tecrübe ister. Bu üçüne sahip ise gerçekten anlar ama sadece birine sahipse anlamış gibi yapar.
Kendini anlatabilen insanları anlamakta oldukça iyiyimdir.
Ben kimseyi anlayamıyorumda tanıyamıyorum da
Evet anladığımı düşünüyorsam anlamışımdır anlamıyorsam bu ifadeyi kullanmam
Genelde hep iyi anlarım çizgiyi asmadigi sürece
Bazılarını empati kurup yaşarım ben gerçekten anlarım kalben yanında olup
Kimseye bunu demem ben çünkü birini anlamak onun yaşadığını yaşamak olduğunu düşünüyorum sadece empati yapabilirim böyle bir şey yok
Böyle konularda hassas bir insanım
Eğer bu cümleyi kuruyorsam evet, kimseye yalakalık yapabilecek bir karakterim yok.
Hayır uzun uzun dinleyip gerçekten anlamaya empati yapmaya çalışıyorum
Bazen evet bazen hayır
Evet bunu diyorsam anlıyorumdur.
Anlamasam kurmam cümleyi
Bazen evet bazen hayır
İyi anladığımı düşünürüm
Kesinlikle anlamıyorum bu arada 😂
Evet
Evet düşünüyorum
Düşünmüyorum
Anlıyorum
hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?