5 sene öncesine gidip kendinizi görme şansınız olsa, ne yapardınız?

ՏҽӀɑʍՏ

Haa, piüüüh 👋
Haa, piüüüh 👋
Akıllanmıyorum.
Akıllanmıyorum.

#sosyetic

5 sene öncesine gidip kendinizi görme şansınız olsa, ne yapardınız?
Cevapla