Bu hayata tekrar gelme şansınız olsa ve seçme şansınız olsa kadın olarak mı gelmek isterdiniz erkek olarakmı?

Detayı pek kimse okumuyor ama ben yine de yazayım kısacası bu soruda şunu kastetmiştim bulunduğunuz cinsiyetten memnunmusunuz tekrar dünyaya gelme şansımız olsa bulunduğunuz cinsiyette mi olmak istersiniz yoksa karşı cinsten mi?
Güncellemeler
1 yıl
Verdiğiniz cevabin nedenlerini de açıklayabilirmisiniz rica etsem yani bulunduğunuz cinsiyetten neden memnunsunuz ya da neden değilsiniz
Bu hayata tekrar gelme şansınız olsa ve seçme şansınız olsa kadın olarak mı gelmek isterdiniz erkek olarakmı?
Cevapla