Toplumdan Nefret Etmek Beni Egoist veya Kibirli Yapar mı?

Türkiye'deki toplumdan ve insanlardan neredeyse her fırsatta uzak durmaya çalışıyorum. İnsanlarla iletişim kurmamaya, muhattap olmamaya özen gösteriyorum. Fakat şunu fark ettim ki, yalnız kaldığım zamanlarda gerçekten daha sakin ve mutlu oluyorum. Acaba toplumdan hoşlanmamak, insanları sevmemek beni egoist ya da kibirli yapar mı? Yoksa bu, sadece kişisel bir tercih mi?
Toplumdan Nefret Etmek Beni Egoist veya Kibirli Yapar mı?
Toplumdan Nefret Etmek Beni Egoist veya Kibirli Yapar mı?
Cevapla