Merhabalar som zamanlarda herkese canım, tatlım, bebeğim gibi hitap edesim geliyor niye böyle?

Acaba annelik içgüdüm mü canlandı

Merhabalar som zamanlarda herkese canım, tatlım, bebeğim gibi hitap edesim geliyor niye böyle?
Cevapla