Merhaba bir şey soracağım benim Türkçem çok kötü diksiyonda aynı zamanda yavaşta konuşuyorum ne yapmalıyım?

18 yaşındayım ve açıktan okuyorum fakat Türkçem çok kötü normal bir insan gibi iki cümleyi bir araya getirmekte zorluk yaşayan biriyim bunun için ne yapmalıyım?

Merhaba bir şey soracağım benim Türkçem çok kötü diksiyonda aynı zamanda yavaşta konuşuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla