Maddi durumum iyi ama kendiminkinden daha iyi olan insanları sevmiyorum. Kendimden daha çirkin bir insanı kıskanıyorum. Ne yapmalı?

Gerçekten birinin benden daha zengin olması sinirimi bozuyor. Ve bence ben 10da 9 bir kızım ama eğer 10da 7lik bir kızı sevmiyorsam keşke bu kadar güzel olmasaydı diyip kıskanıyorum ama normalde kesinlikle ben çok daha güzelim. Bu duyguyu nasıl yenebilirim?
Maddi durumum iyi ama kendiminkinden daha iyi olan insanları sevmiyorum. Kendimden daha çirkin bir insanı kıskanıyorum. Ne yapmalı?
Cevapla