İnsanlar benim sevgilimden daha çirkin olduğumu söylüyorlar hep. Üstelik artık nişanlandık ve ben kendimi onun yanında kötü hissediyorum. Onun daha güzel kadınlara layık olduğunu söylüyorlar. Bu durumda ne yapabilirim ve kötü hissetmeyi nasıl aşabilirim? Kendimi yetersiz hissediyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yıl
Bu tür yorumlar çok incitici olabilir, ancak öncelikle şunu unutmamalısınız: Dış görünüş, bir ilişkinin kalitesini veya sevgiyi belirlemez. İnsanlar, ilişkiler hakkında düşüncelerini dile getirseler de, onların söylediklerinin sizin mutluluğunuzu etkilemesine izin vermemelisiniz.
Kendinizi yetersiz hissetmeniz, başkalarının sözlerine çok fazla önem vermenizden kaynaklanabilir. Nişanlınız sizinle olmayı seçti ve bu, dış görünüşten çok daha derin bir bağın olduğunu gösterir. Kendinize olan güveninizi artırmak için:
1. **Nişanlınızla İletişim Kurun:** Duygularınızı onunla paylaşın. Onun sizi neden sevdiğini ve ilişkinizden ne kadar mutlu olduğunu duymak, kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlayabilir.
2. **Kendinizi Tanıyın ve Değer Verin:** Yalnızca dış görünüşünüz değil, kişiliğiniz, karakteriniz ve diğer güçlü yönleriniz de önemlidir. Kendinize bu yönlerden bakmaya çalışın ve nişanlınızın sizi bu özelliklerinizle sevdiğini unutmayın.
3. **Dış Görünüşe Takılmayın:** Fiziksel görünüş zamanla değişir, ancak sevgi, saygı ve güven kalıcıdır. Kendinizi sürekli başkalarıyla kıyaslamak yerine, ilişkinizin derinliğine ve niteliğine odaklanın.
4. **Olumsuz Yorumları Görmezden Gelin:** İnsanlar, kendi hayatlarında mutlu olmayanlar genellikle başkalarının ilişkileri hakkında negatif yorumlar yapar. Bu tür yorumları ciddiye almamak en iyisi olacaktır.
Bu süreçte, kendi mutluluğunuzun ve ilişkinizin önemli olduğunu unutmayın. Kendinize zaman tanıyın ve bu hisleri aşmak için çaba gösterin. Eğer bu duygular devam ederse, bir uzmandan destek almak da iyi bir seçenek olabilir.09 Yorumla- 1 yıl
Yapay zeka, sadece bir araç. Düşüncelerimi ifade etmemde yardımcı olabilir, ama bu düşünceler tamamen bana ait. Önemli olan ne söylediğim ve nasıl düşündüğüm, değil mi?
- 1 yıl
Fikirlerim ve düşüncelerim tamamen bana ait. Yazdıklarımı ifade ederken, onları en iyi şekilde iletmek için hangi yolu seçtiğim ise benim tercihim. Önemli olan düşüncelerimi açıkça ifade edebilmek, bu nedenle yazmaya üşendiğimi düşünmene gerek yok 🙂.
- 1 yıl
Teşekkürler, bu tür geri bildirimler benim için değerli. Kendi doğrularını savunmanın önemli olduğunu düşünüyorum ve bu konuda açık fikirli olmak her zaman en iyisi. Seninle de fikir alışverişi yapmaktan memnuniyet duyarım. 🙂
- 1 yıl
Banada öyle geliyor kasmaya gerek yok
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılAskim boş ver, kudursunlar. Bende de benzer bir durum vardi. Bende bir sure taktim ama simdi takmiyorum. Nisanlim yakisikli, boylu poslu eli yuzu duzgun biri. Bazilari yakistiramiyor.
Öncelikle seninkide benimki de o kadar kizin arasindan bizi sectiyse, digerlerinden bizi fazlasiyla ayiran ozelliklerimiz vardir. Adamlar bizi secmis kime ne?
Diger bir konu da bu isler nasip kismet işi. Allah iki gonlu bir araya getiriyorsa vardir bir bildigi.
Bizim erkekler bizi guzel bulmus, baskasi cirkin bulsa ne bulmasa ne?
Tipsiz erkeklerin yaninda tas gibi hatunlar daha kabul edilebilir oluyor toplumda. Erkekler her seyin en iyisine layik gibi bir algi var. Ve buna genelde para deyip geciyorlar. Oysaki cogunun oyle parasi, zengin olayi da yok. Yine kizin o erkegi secmesi, sevmesi, ondan deger görmesi vs vs oluyor.
Ama tam tersi bu kadin tarafindaysa millet anlamadigim sekilde daha da kuduruyorlar, daha acimasiz oluyorlar. Cirkin erkek-guzel kiz olayinda bu kadar kudurma, acimasizlik yok. Cirkin/ortalama kadinin yaninda tipiyle, her seyiyle iyi erkek bizim millete batiyor. O kiz onu haketmemis oluyor. Cirkin sansi oluyor.
Bunu gupse özay-baris arduc gibi unlu ciftlere de yillardir yapıyorlar. Gupse o kadar lafi taksaydi barışla evlenebilir miydi? O kadar agir sert yorumlari taksaydi kadin estetik merkezlerinden cikamazdi. Kadin ozguvenli bir kere.(ne guzel kizlar ozguvensizlikten, kendini hala begenememekten estetiklerle, kozmetiklerle bogusuyor) Kadin ozguvenli, kendini oldugu gibi kabul ediyor. Cok guzelim kafasinda da degil. Kadin baristan cocukta yapti oh sefasi olsun.
Izin vermemek lazim, takmamak lazim boyle seyleri. Yoksa bizim milletin tavriyla, dedikleriyle kuyuya inilmez. Bizim millet kimsenin iyi bir sey olmasini istemez. Evlen ama mutsuz ol ister, sinava gir ama iyi bolum kazanma ister, evlen ama tipsiz erkekle evlen ister, evlen ama kariyeri iyi olmasin ister, mezun ol ama atanma ister, iş kurmani istemez, kurdun diyelim bat ister.
Özguvenli ol. Bizim milleti takarsan hicbir sekilde mutlu olamazsin. Takma, yeri gelince de milletin agzinin payini vermeyi de ihmal etme eger yapabiliyorsan. Boylelikle cevre dedigimiz kisim agzini biraz daha topluyor en azindan. Yapamiyorsan, saygisizlik vs gibi geliyorsa, hazir cevap degilsen aklina o an gelmiyorsa bir sey demesen de olur. Muhattap olmamak, sessiz kalmak, o kisileri o laflari yok saymak, duymamis gibi davranmakta guzel oluyor ve baska bir secenek.
Tipsiz ya da ortalama kiz/yakisikli eli yuzu duzgun erkek iliskisinin de bu toplumda acilen normalleşmesi gerek. Cirkin erkek guzel kiz nasil normal, daha ilimli karsilaniyorsa bu da oyle olmali.
Millet kudura dursun yanindaki tas gibi adamin tadini cikarmak duser sana. Allah sana onu nasip etmis, sen onu secmissin, o seni secmis. Millet ne derse desin.
Senin o kadar tipsiz ve cirkin oldugunu da sanmiyorum. Kizlar en vasat erkege bakiyor da erkekler yine cokta asagi kizlara bakmiyorlar. Gorsellik vs erkekte daha onemli. Ben ortalama bir kiz oldugunu, yerine gore de guzel bir kiz oldugunu dusunuyorum. Bende orta/guzel biriyim bence. Ama yanimizdaki adam biraz daha gosterisli olunca millet boyle goruyor.
boş ver kiz. Dogada, hayvanlarda bile gosterisli suslu olan erkeklerdir, disiler degil. Guzel suslu kanatlari olan tavus kusu erkektir, disi de yoktur bunlar. Erkek aslanin heybetine heybet katan o guzel yeleleri vardir dişi aslanda yoktur. Birak insanda da, bizim yanimizda da biraz erkek gosterisli olsun dişi degil.
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBunu sana gelip de diyende gram iyi niyet hissetmiyorum. Biraz da kıskançlık olabilir. Insanı güzel yapan huyudur. Ama en onemlisi güzellik değil kendini nasıl hissetiğin. Ozgüvenli inançli kendinle barışık olduğun an güzelleşiyor çünkü öyle hissediyorsun sen oyle hissedince etrafındakilerde auradan bahsediyor. Ama biri sana böyle dedi diye uzulmen cok normal biz kadınlar duygusal olarak hep yetersiz büyütülüyoruz eksik büyutüluyoruz boyle olunca kendi gücümuzü daha sonralari kendimiz ezer oluyoruz. Ama aynaya bak ben buyum ve bunu seviyorum demek o kadar fark ettiriyorki. Sonra özguveninin yanına hiçbir fiziksel terim yaklaşamıyor. Mesela ben bir kac yil once bir rahatsizliktan dolayi yemek yiyemedim ve 1 ay gibi bir surede 10 kilo vermisim 42 lerden 36 lara düştügumde insanlar iltifat ediyordu ama ben algilayamiyordum. Öyle hissetmiyoedum daha sonra saglik problemim cozuldi ve kilo aldim (fazla aldim ahahah) simdi de ben kendimi tam tersi guzel hissediyorum. Yanimdaki kız benden zayıf güzel ama ben de kendimi güzel hissediyordum. Ve ben ne hissedersem insanlarda onu algiliyordu. Biri sana guzel degilsin diyorsa olmayabilirim yani? Diye tersleyebilecek bunu diyebilecek ozgüveni inşaa etmelisin kendine. Ve nisanlınla umarım güzel bir ailen olur. Nisanlin sana böyle davranliklarını biliyorlar mı tatlım?
00 Yorumla
1 yılNe biçim kızsın sen yaa?
Git insanların dediğine göre yaşa öl kimseyi sallama.
Öyle diyene senin ananda babanın yanında kötü duruyordu de nişanlın seni seviyor sa kimseyi zklme siz nasıl yaratıklarsınız yaa o ne der bu ne der şeklinde yaşamak nedir yaa?
Beni kızdırma kendine hiç güvenmiyorsun az spor da yap bu arada.
Seni merak ettim çrkn kız çok mu çrknsin walla bana özelden resim at sadece merak ettim nişanlınla at yaa bii walla bakacağım.
Sana çok çirkinsin diyeceğim ve beni zklmmyi öğreneceksin. Yok sabu toplum seni yer.00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, ne söylemişlerse boş ver! 💖 Güzellik tamamen subjektif bir kavramdır ve esas olan sizin birbirinize olan sevginizdir. Birbirinizi sevmişsiniz, insanları neden kafana takıyorsun ki? Kendine güvenmelisin çünkü her insan eşsiz ve özeldir. Özellikle nişanlına sorsan, o da senin güzelliğinin farkındadır.
Bakım ve kendine özen göstermek seni daha iyi hissettirebilir. İçsel güzelliğin ve pozitif enerjinle parladığında dışarıdan gelen olumsuz yorumları daha az umursayacaksın. Makyaj ya da cilt bakım rutinleriyle kendini şımart, sevdiğin kıyafetleri giy ve her gün aynaya baktığında "ben harikayım" de! 💅
Her insanın hayatta farklı kriterleri var. Onun seni sevmesinin sebebi senin kim olduğun. Unutma, dış görünüş geçici, karakter kalıcıdır! 💖🌟 Kendine güven ve aşkınıza odaklan. Sen harikasın, bunu kimse değiştiremez!20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
70
Cevap
31Cevap
Güzelim, tip her şey değildir. Sunduğun sevgi, güven, fedakarlık daha önemlidir. Sen çirkin ama seven birini mi seçerdin, yoksa yakışıklı ama aldattan kardeşim erkeği mi? Tip göreceli bir şeydir, seversin ve güzelleşir. İnsanlar her zaman konuşur tatlım, buna alışman lazım. Kimse dört dörtlük değil sonuç olarak. Sen sadece aşkına bak ve kulağını gerekesiz insanlara kapa. Mutlu geceler dilerim💖
23 Yorumla
Soran1 yılSana fotoğraf atsam bakabilir misin
- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
s 1 yılTam tersi, yakın arkadaşlarım benim nişanlımdan daha güzel olduğumu ve daha iyisini hak ettiğimi söylüyorlardı. Arkadaşlığımı kestim tabi. Bunu diyen arkadaşım aldatıldı, bir diğeri her gün "neden yalnızım" diye ağlıyordu. Günün sonunda "mutlu muyum" diye düşünmelisin. Mutluysan milletin ne dediği çok önemsiz
10 Yorumla
1 yılBaşkalarının aklınıza girmesine izin vermeyin onlar kim ki bu konuda karar alabiliyor? Siz sadece mutlu olmaya bak sizi aşağı çekmeye çalışanlardan da uzak durmanızı öneririm, eminim kıskançlık krizine girmişlerdir. Siz onu sevdiyseniz ve güvendiyseniz başkalarına söz hakkı düşmez, ağzı olan konuşur görmezden gelin.
00 YorumlaDünya yakışıklısı bir erkeğin dunya çirkini sevgilisi olsa ya da tam tersi dunya güzeli bir kızım dunya çirkini sevgilisi olsa ben gidip kimseye sevgilim senden güzel demem. Daha iyilerine layık demem. Bunu diyen kıskanç ve sevgilinde gözü olanlardan başkası değil.
00 Yorumla
1 yılNişanlın daha güzel kızlara layık gibi düşüncen vok yanlış kebdine sürekli bakım yap özgüvenini yüksek tur her anlamda bilgi sahibi olarak kebdini geliştir millet ne düşünmüş aldırış etme kendi hayatınızı çiziyosunuz sonuçta nişanlın seni kabule tmişse olay kapanmıştır herkese inat ilişkine daha cok sahip çık
00 Yorumla
1 yılSiz ikiniz de birbirinizi seviyorsanız ve mutluysanız bırakın kim ne derse desin. Başkalarının sözleri ile sakın kendi aşkınızı, sevginizi kıyaslamayın...
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBirisini güzel olduğu için sevmezsin sen sevdiğin için güzel olur o.
Eğer o insanlara kulak asarsa, seni zaten hiçbir zaman haketmemiştir kurtulduğun için sevinmelisin.
O insanları umursamıyorsa da sende umursama zaten.
Birisinin görünüşüyle dalga geçecek kadar akılsız olan birisini umursama zaten10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılYa bırak boş ver hickimseyi umursama derim. Bak sana birsey soylicem zamanında diş gorunusumu beğenmiyordum ama yakisikli bir erkek benimle sevgili olmak istemişti ozguvenim yüzünden reddetmistim ama reddettigime pişman oldum ve fark ettim ki diş gorunusum aslında o zamanlar çok güzelmiş
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 365 cevap paylaştı.
1 yılİnsanlar hep konuşur. Boşvereceksin... sevgilin seni seçip sevdiyse kimseye laf düşmez
40 Yorumla
1 yılBöyle hissetme. Sevgilin seni güzel bulmasa yanında olmazdı zaten. Güzellikten öte sevdi güvendi ki evleniyor. Yüzü güzelle bir gün huyu güzele ömür boyu olursun.
30 Yorumla
1 yılApt*l kıskanç insanların yorumlarını takma. Her şeyi dış görünüş sanar bunlar, çok acınası. Bir insan bir insana bunu nasıl der anlamıyorum. Her şey tip mi? Kıskanç npc acınası varlıklar onlar. Onların yerine ben utandım canım.
10 YorumlaOnların ne dedigi değil sevgilinin ne dediği önemli. Sevgilin sana baktığında ne görüyor bunu ondan başkası bilemez. Belkide dünyanın en güzelisin onun için. İnsanları boş ver sen mutlu olmaya mutlu etmeye bak
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 385 cevap paylaştı.
1 yılHer şey dış görünüş değil ki ne alaka ya saçma sapan konuşmuşlar sen üzme canını senin sevgilin ne iş yapıyor ne mezunu kendi başına bu zamana kadar ne yapmış ne emek vermiş bu önemli bana bunlardan bahset
00 Yorumla
1 yılYahu milletin ne söylediğinin ne önemi var nişanlın seni seçmiş sende onu seçmişsin etraftakilere afedersin de yani pok yemek düşer insanlar boş boğazlılar kimin ne dediğini önemseme mutluluk çok zor bulunan bir şey değerini bilmek lazım
00 Yorumla
1 yılOnlar kıskandığı için öyle diyorlardır ayrıca öyle olması daha iyi değilmi sen eşini bedenine değil ruhuna aşık etmişsin, ne mutlu sana
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılOnlar kendi çirkin kalplerinin iğrençliğine yansın bence ondan sonra milletin tipi hakkında yorum yapsınlar
20 Yorumla
1 yılSevgilinden daha çirkinsin bir taşla iki kuş gibi bişey olmuş nasıl bi hakaret bu? İnsanlar çok kötü Sen kendini ve sevgilini nasıl sevdiğini bilirsin güzel seviyorsan temiz seviyorsan sadıksan bu zaten ona yeter kalbine bakıyorsa tabii bunu en iyi sen hissedersin
00 Yorumla
1 yılBence onlar sizi kiskaniyor. Seni sadece üzmek için kafalarından uyduruyor. Gayet güzelsindir eminim. Sana o lafı diyenler "mutsuz ve sorunlu insanlar".
00 Yorumla
1 yılEğer sevgilin bu konuda sana hiçbir zaman bir şey demediyse boş ver başka insanlar için ilişkini mahvetme eğer görünüşünden memnun değilsen değişebilirsin ama memnunsan ve diğer insanlar yüzünden böyle düşünüyorsan gerçekten boş ver her şey dış görünüş değil ve bunu diyen insanlara dikkat etmelisin kocanda gözü olup kıskançlıktan söylüyor olabilirler
00 Yorumla
1 yılTatlım diğerlerini umursama kim ne derse desin hiçkimsenin dediğine kafanı takma. Korkma ya da kendini yetersiz hissetme. Sen diğerlerinin seni güzel bulmalarını istiyorsan ilk önce kendini sevip güzel bulmalısın. Bunun yanı sıra cilt bakımları , sporlar , egzersizler ve kendini iyi hissedecek şeyler yapmalısın. Şunu unutma insanların dedikleri seni nasıl gördükleri umrunda olmamalı, sen kendini nasıl görüyorsan osun. Sadece kendine biraz vakit ayır gerisi sana kalmış:)
00 Yorumla
1 yılCevrendekiler kıskanç , sende biraz özgüvenli ol Allah sizede çirkin şansı versin de çak lafı onlar seni kiriyorsa düşünmeden sende kendi kelimeleriyle onları kir
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 888 cevap paylaştı. Çevren bunu diyecek cesareti nereden buluyor? Çevreni değiş önce ya da yapıştır cevabı tekrar yeltenemesinler.
10 Yorumla
1 yılkorkma kıskanclıktan kudurmuş onlar icinden oku öyle dediklerinde Allah ağzınızın tadını bozmasın tamamına erdirsin öyle hasetlerin de soyunu kurutsun
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
1 yılBunu söyleyen insanları hayatından çıkararak işe başla. Sonra da kendinde geliştirmeler yapabilirsin. Makyaj, giyim vs. Maksat kendini iyi hisset.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÇevreni değiştir kötü kıskanç iğrenç insanlar onlar
50 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılKıskanıyor olabilirler. Hadi diyelim ki doğru söylüyor olsunlar siz birbirinizi sevdikten sonra önemi yok, aldırış etmemelisin.
10 Yorumla Birisinin birisine layık olması güzellik çirkinliklemi ilgili?
Yanındaki ler arkadaş değil düşmanmış.
Şeytanlar00 YorumlaKıskanç bir ağızdan çıkan kelimeler bunlar , bunları söyleyenin suratına koca bir kahkaha at ve sevgilinle samimi pozlarını onların gözüne sok
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 347 cevap paylaştı. 🤣🤣🤣 bunu yüzüne yüzüne söylüyorlarsa sıkıntı ama çirkin şansı dedikleri şeyi yaşıyorsun sanırım genelde ya kadın ya erkek çirkindir çok da takılma
01 Yorumla- 1 yıl
Benim erkek arkadaşım için de çirkin sen ondan bin kat daha güzelsin diyorlar ama yan yanayken de garip bir şekilde çok yakıştırıyorlar, bazen aura karizma ve zeka insanı yakışıklı güzel gösterebiliyor
Bu sadece pasif bir düşünce olur senin için önemli olan güzel olmak değil samimi ve sadık olmaktır her iki tarraf için
00 Yorumla
1 yılYanındaki erkeğin seni gerçek duygularla sevdiğini gösteren bir şeydir bu. Sakın yüzeysel düşünme. İşte gerçek sevgi bu 🙏🏻
00 Yorumla
1 yılSen önce o iğrenç çevreden uzaklaş. Onlar kendi çirkinliğini sana yansıtmaya çalışıyor. Sakın modun düşmesin. Çünkü herkesin güzelik anlayışı farklı
00 Yorumlaİnsanları güzel ve çirkin diye kayırmak ne kadar küstah ve bencilce bir davranış en sevmediğim harekettir bu hayatta. kimse doğarken dış görünüşü seçemiyor maalesef. Bütün insanlar güzeldir, kalbi çirkin olan baktığında çirkin görür sadece olay bu 😉
30 Yorumla
1 yılNişanlının senin hakkında ne düşündüğü önemli, insanların fikri değil.
11 Yorumla- 1 yıl
Ben olsaydım eşim benden daha iyiyse çok iyi birine hatta kendi seviyemin üstünde birine sahibim diye düşünüp mutlu olurum üzülmek yerine
- Güzellik & Bakım konusunda 323 cevap paylaştı.
1 yılBunu diyen insan olamaz. Çok uç noktalar olmadigi surece dile getirilmesi dogru degil.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılİnsanların ne düşündüğü umrunda olmasın seni seven adamin düşündükleri umrunda olsun seni demekki gerçekten karakterini kalbini sevdi insanalr sanki çok mu güzel ya makyaj güzel ya da botox falan işte boş boş muhabbetler güzel olmakda bir here kadar he hepimiz isteriz güzel olmayı ama önemli olan karşı taraf seni nasıl gördüğü
10 Yorumla
1 yılBu kötü kalpleri gördükçe ürperiyorum. Hersey dış görünüş müymüş?
10 Yorumla
1 yılSeni kıskanıyorlar senin modunu düşürüp kocanı tavlama peşindeler
10 Yorumla
1 yılSeçilen ve sevilen kişi belliyken onlara bir bk demek düşmez
00 Yorumla
1 yılİnsanların ağzına bir tane patlatsan nerede ne konuşacaklarını daha iyi seçebilirler
00 Yorumla
1 yılÖnce sana bunu söyleyenleri hayatından çıkar. Sonra da sevgiline sarıl ve güzel bir gün geçir keenks
00 Yorumlaİnsanlar hep konuşur, önemli olan karşılıklı beğeni anlayış.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 448 cevap paylaştı.
1 yılSacmalama. Sana bunu diyenler seni kiskanan tipler. Onlardan uzak dur derim
00 Yorumla
1 yılBoş boş konuşanlara karşı kulaklarını kapat ve her gün kendine şunu söyle: Ben kraliçeyim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılGenelde öyle oluyo zaten yakışıklı erkeklerin yanında ondan daha az güzel kız oluyor. Normal bence eğer ilişkinizden tatminsen sana yaklaşımından, başkalarını takmamalısın.
00 Yorumlaseni seviyo idte takma bunlari daha da onlarla muhattap olma
00 Yorumlaher şey güzellik degil güzellikte kalıcı bir şey degil zaten iç güzellik daha önemli
00 YorumlaGeçmişler olsun. Yanındayken söylerlerse birde. Eşeğin aklına karpuz kabuğu sokarlar.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 3b cevap paylaştı. İyi de bu insanlar kim
Ve eğer adam öyle görse niye seni seçsin ki madem..00 Yorumla
1 yılÖzgüvenli olmalısın, sevgilin seni beğeniyor ki seninle beraber. emin ol erkeklerin çoğu kalbi güzel diye bir kadınla asla beraber olmaz, kadınlar duyusal erkekler görsel varlıklardırr
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılbirbirinize aşık olmuşsunuz başkasını ilgilendirmez
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSoru görselindeki adam niye bukadar yakışıklı Allah'ım kim o 😩😩
04 Yorumla- 1 yıl
Hangi görsel
Cevap sahibi1 yılVitrinde
Cevap sahibi1 yılBu arada insanlar hep konuşur ablacım aldırış etme sen. Senin sevgilinin layık olduğunu ölçmek başkalarına düşmez. Sevgide denklik olmaz gönül severse en güzel odur
Cevap sahibi1 yılDaha güzel olursun sevgiline çirkin derler konuşurlar. İnsanlar böyle her türlü durumda konuşacak bir şey illa ki bulurlar Çünkü dedikodu hep tatlıdır
O insanlari hayatindan cikart bence. Boyle bir şeyi hayal etmek bile çok kiriciyken yuzune soyleyebiliyorlar..
10 Yorumla
1 yılozguvenli ol her sey ozguvenle alakali kendini güzel gorursen etrafdakiler de oyle gorur
20 Yorumla
1 yılKorkmak yerine bu insanları hayatından çıkarmalısın sevgilin onların aklıyla hareket ediyorsa Onuda çıkar
00 Yorumla
1 yılÇirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır, önce kendine guvenmelisin
03 Yorumla
Soran1 yılBakımlıyım gayet. Ama yüzüm güzel değilmiş çirkinmiş
- 1 yıl
Demekki çekicisin ki sevgilin var. boş ver kendini beğeniyorsan kimin ne dediği önemli değil pısırik olmada
- 1 yıl
Yılmaz güneyede çirkin kral diyorlardı ama adam türk sinemasının en karizmatik en iyi aktörüydü
1 yılKardeşim güzellik görecelidir
Sevgili senin sevgilin sikleme kimseyi millet derde der susturamazsın.00 YorumlaSevgilin seni seviyorsa milletin ne söylediğinin ne önemi var ki?
O insanlar her şeye laf söyleyecek bişey bulur00 Yorumla
1 yılSevgilin senden memnunsa seni seviyorsa çevre ne kadar umrunda olmali ki?
10 Yorumla
1 yılKorkma sevgilin seni seviyorsa kimin ne dediğine bakma
10 Yorumla- Devamını Gör (41)
Devamını Gör(86)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > İnsanlar sevgilimden daha çirkin olduğumu, onun daha iyilerine layık olduğunu söylüyorlar korkmalı mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer