Sezen Aksu'nun güzel bir parçasıyla taçlandıralım 😄 biraz melankolikleştireyim dedim sizi 😜
https://m.youtube.com/watch?v=rzhvo0PF74k
#smell
https://m.youtube.com/watch?v=rzhvo0PF74k
#smell


Kalmasını istediğim her an "kal" dedim. Hiç de pişmanlık duymadım. Diyemediğim zamanlar olmadı. Sadece demek istemediğim için demedim. Bundan da pişmanlık duymam.
Cevap
16Cevap
Kal demediğim için pişman değilim. Ben dedikten sonra kalmasının bir değeri yok..
Vurdu gol olduuuu🤣
Hiç pişman olmadım kalan yerini korusun giden gittiği yeri mutlu etsin
Gitmesi en doğrusuysa kal demem ve bundan da asla pişman olmam. O yüzden böyle ikilemlerim olmuyor pek.
Kal dediğim için pişmanım.. Keşke nefret ediyorken öyle kalsaydı zamanında..
giden gitsin kalan sağlar bizimdir
Ashsh ne güzel sallanıyor düşmesini bekledim ama sürekli shsh
İkisinede pişman değilim. Yaşanması gerekenler yaşandı sadece fazlasıyla yorulduk
Gören herkes sorduğum soruya bakıp okuyarak düşünecelerinizi belirtebilir misin? Teşekkür ederim
Kimsenin özgür iradesine müdahale etmem.. kalmak isteyen kalır gitmek isteyen gider.. bu yolu çizgiyi belirleyen etmenler ve kişilerdir..
Bir ara diyememiştim, keşke daha erken söyleseydim. Demedim diye 6 ay zamanım boşa gitmişti :D
Kal da dedim , git de dedim , gitme de dedim herseyini dedim pişman değilim yaşanacaktı yaşandı bitti gitti
Özetle, dön diye ölüyorum ama dönmesen daha iyi gibi bir şey
Gitmek isteyene en ufak bir itirazda bulunmam, herkese verebileceğimiz kadar yolumuz var.
Pişman değilim kısaca. İkisini de demedim. Diyecek durum da yoktu.
Herşeyi derim ama kimseye kal demem pişmanlığım yok ama yeri dolmuyor herkesin
Kal dediğim için pişman oldum yalan değil. Hatta hiç tanımış olmasaydım.
Gidene kal demem, diyemediklerim kal demekten fazlasıysa o pişman eder beni.
Kal demiyorum artık. Ne zaman kal dediysem pişman oldum.
Kal dedim yalvardım yakardım ama olmadı yapacak bir şey yok
Ben kal derim. Kalıp kalmamak onlara kalır.
Daha erken git demediğim için..
Kal dediğim birisi olmadı hiç
Pişman değilim
Pişmanlığım yok gidenin yolu açık olsun
Daha erken git diyemediğim için pişmanim
Öyle bir durum yaşamadım pişmanlığım yok
Kalmak isteyen bu lafı bana söyletmezdi zaten..
Yaptıklarımdan pişman değilim haaa 😂
Demediğim için pişmanım !
Hikayenin sonun da iyi ki de kal dememişim…
Niyeti olmayanın bahanesi çok olur
Kal dediğim için
Hiç böyle bir durum yaşamadım.
Kald dedigim için
pişman değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?