Bir şeyin içinizde kalmasını mı yoksa pişman da olsam en azından içimde kalmadı demeyi mi tercih edersiniz?

Hayatta bazen bir şeyi yapıp yapmamak konusunda kararısz kalırız. Riske girip yaparsak ya olumlu sonuç alırız ya da olumsuz sonuçla pişmanlık duyabiliriz. Kimileri hiç riske girmezken kimileri de ben bunu yapmazsam bu belirsizlik beni öldürür. Sonucunda üzülüp pişman da olsam bu adımı atmalıyım der. Siz hangisisiniz?

Bir şeyin içinizde kalmasını mı yoksa pişman da olsam en azından içimde kalmadı demeyi mi tercih edersiniz?
Cevapla