Neyin önemli olup olmadığına sen mi kadar veriyorsun, yoksa başkalarına göre mi belirleniyor?

Neyin önemli olup olmadığına sen mi kadar veriyorsun, yoksa başkalarına göre mi belirleniyor?

Bu konu görecelidir, o yüzden bunu sen belirleyebilirsin.

Ben belirlerim
Başkaları belirler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Neyin önemli olup olmadığına sen mi kadar veriyorsun, yoksa başkalarına göre mi belirleniyor?
Cevapla