
Senin küs olduğun kişiyle ben konuşursam, sen benimle konuşur musun?

Senin küs olduğun kişiyle ben konuşursam, sen benimle konuşur musun?
Konuşurum ya ben insanların için ilişkilerine çok fazla karışmam. Senin muhatap olduğun insan gerçek anlamda çevresine zararı olmayan kötü bir insan değilse sıkıntı yok
Cevap
0Cevap
Küs olduğum kişiye göre değişir 😬
Sjjsjs ne konuşcam be hain kostak seni. Şaka şaka isteyen istediği ile görüşüp konuşmakta özgür öyle takıntılarım yok
Kesin küsersin sende 🥹
Küs olduğumla muhatab edilmesem, sıkıntı yok onuşurum.
Böyle şeylere takilmam herkesin meselesi kendini ilgilendirir başkalarını karıştırmam
Konuşurum, ben küsüm diye sende küsmek zorunda değilsin, küslük ne ayrıca 0-6 yaş anaokulunda değiliz ya😅
Kim olduğuna bağlı gönül bağım varsa atiyorum seni yolarim.
Sıradan biriysen istersen mik o kişiyi umrumda olmaz
Arkadaşız gönül bağı dedin sevgili değiliz
Terbiyesiz 😏
Konuşurum. Aranızdakiler beni ilgilendirmez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?