Hep beklenmedik zamanda aydınlanma yaşıyorum ahshah bu bi tek bende mi oluyor? 😄

Hep beklenmedik zamanda aydınlanma yaşıyorum ahshah bu bi tek bende mi oluyor? 😄

Bazen işin içindeyken yaşadığımız şeyi fazla anlayamıyoruz. Üzerinden zaman geçtikten ve düşünce olarak uzaklaştığımız zaman yaşadığımız şeyi net olarak farkına varıyoruz ve doğruyu yanlışı görüyoruz. O yüzden böyle aydınlanmaları seviyorum

Tam olarak böyle oluyorum🤣
Genelde bir sorunla uğraştığım ve çözemediğim zaman ara veriyorum, çok alakasız yerlerde örneğin duş alırken çözümü aklıma geliyor :D.

Durduk yere olmuyor, işaretleri takip ediyorum tesadüflere bakıyorum sonra bingoo
Cevap
12Cevap
Durduk durmadık her türlü olabiliyor. Benim kafa zaten farklı işlediği için alışkınız ahsh
Evet Durduk yere bana da bir aydınlanma geliyor
Evet çok zamansız aydınlanmalar yaşadığım oluyor :)
Önemli bir iş üstindeyken olunca hele her şey 56 oluyor darmaduman... uyurken de sıçratıyor
Jenga oynarken aklına gelipte bütün düzeneği dağıtmak gibi
Kafamdaki taşlar hep çatlak, ne yapsam da oturması sıkıntı 😃giden gitti diyip yola bakıyorum. Kafama artık bir şey takarsam çatlak olanlar tuzla buz olurlar
Kafamın içinde bazen o oturmayan taşlar oturuyor. Anlam veremediğim şeylerin anlam bulması başıma gelen bir durum dediğin aydınlanma olayını ben de yaşıyorum.
Oluyor sonra diyorum nasılda slk yerine koyulmuşum diye kendime kızıyorum
Oluyor ve nakad değersiz insanlar için boşuna hem üzülmüşüm hemde zaman harcamışım
Kafamın içindeki taşlar değilde böbreğimdeki taşlar beni mahvediyor
bazen oluyor
bazen karanlıktan bir anda aydınlığa çıkabiliyorum :D
Bende de oluyor diyorum ki "Kızım sen bunu nasıl daha önceden düşünmezsin" bazen anında taşlar oturuyor ama
Evet oluyor. Zihin arka planda düşünmeye devam ediyor ve bir noktada doğru noktaya ulaşıyor.
Çok zamansız yerde oluyor, tepki veremiyorsun.
Taşlar oturum zaten 😏
durduk yere olmuyor : )
Bazen oluyor
Ohaaa anladımmmm oluyorum
Evet ve aydınlanma yaşıyorum 😃
Evet bazen 🤣🤣çok komik oluyor bazen de
Nadiren durduk yere olur
Arada bir aydınlanma yaşıyorum
Ahaha evet oluyor. Şimdi anladıııım diyorum
Hep de olması gerektiği an olmaz 🤦🏼♀️
Bu dönem öyle gercekten
Hemde nasıl mucize gibi 😇
benim kafa full aydınlık ya...
Bazen oluyor..
Oluyor evet sdfzggxgx
Evet
Oluyor ama sonra iş işten geçmiş oluyor o zaman
Bazen.
Oluyor
Evet
Yeap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?