Sizce herşeyi çok şey yapmamak mi lazım? Kendinizle başbaşa kalınca herşeyi daha mı çok takıyoruz?

Ben genellikle tek başıma kaldığım için bir gün kafayı yiycem. 😢 Artık hiç bir arkadaşımı sık sık rahatsız etmiyorum önceden kızdıniz mi küstünüz mü çok yazardım kafam da kuruyordum ama uzun zamandır hiç bir arkadaşımla da iletişim de değilim o yüzden de kafama çok takıyorum. Mesela bir arkadaşım var kolu falan da sakattı 2 saat önce mesaj attım hala görmedi. Neden böyle oluyor ya. Birde benim tüm arkadaşlarım 30'lu yaşlarında yoğun oldukları için olabilir mi?
Sizce herşeyi çok şey yapmamak mi lazım? Kendinizle başbaşa kalınca herşeyi daha mı çok takıyoruz?
Cevapla