Kimseden beklenti içine girmemek, kendi işini kendin yapmak sizce de en doğrusu değil mi?

Diğer türlü hayal kırıklığı yaşıyorsun. Hele hele beklentin çok yüksekse çok büyük hayal kırıklığı oluyor. Onun yerine bir iş yapacaksam kendim yapıyorum. Birilerinin nazımı çekmesini gönlümü almasını beklemiyorum. Kendime değer veriyorum başkalarından beklemek yerine

Kimseden beklenti içine girmemek, kendi işini kendin yapmak sizce de en doğrusu değil mi?
Cevapla