Sıkıldım yalnız olmaktan nasil bas ederim bu psikoloji ile?

Beceremiyorum galiba ilişki olayını yaş 35 oldu pes ediyorum. Bi yanım gerçekten çok mutsuz nasıl başa çıkarım. Güzel bi ailem olsun isterdim ama yoruldum çabalarımın karşılığını görmemekten.

Sıkıldım yalnız olmaktan nasil bas ederim bu psikoloji ile?
Cevapla