Akraba arkadaş bir sürü gereksiz olduğunu düşündüğünüz insanların içinde yalnız hissettiğiniz oluyor mu?
Geçici bir durum mu? Ne yapmalı peki🙄
Akraba arkadaş bir sürü gereksiz olduğunu düşündüğünüz insanların içinde yalnız hissettiğiniz oluyor mu?
Geçici bir durum mu? Ne yapmalı peki🙄
Merhaba,
Yalnızlık sadece yalnızlık kalabalıklar arasında yalnız kalmaktan daha iyidir ama normalde iyi değil!
Sevenim çok, çevrem geniş, kolu komşu mahallemin insanları herkes hal hatır sorar, seviliyorum ama yalnızım, yalnız hissediyorum! 😅
Aşk yoksa yalnızım anasını satiym! 😅
Aşkım yoksa alayının canı cehenneme! 😅
Bana aşkım lazım! 😅
Kolu komşunun elinden tutup sinemaya gidemem, sahile gidemem, sarılıp dans edemem! 😅
Aşksızlıktandır o! 😅

Aç gözlerini Ahu! 😅
Bu gibi durumlar genelde bir depresyon sonrası ya da biten ilişki nankörlük derecesinde vefasızlık arkasına gelir. Bir süre herkesten uzak durmak dinlenmek en güzeli.
Teşekkür ederim
Cevap
20Cevap
Kendimi aşırı yalnız hissediyorum ama yapacak bir şey yok
Ben hep tekim zaten insanlar varken de çevremde yokken de
Tercih olmuş seninki
Arada oluyor öyle şeyler sonra iyi ki yalnızım diyorsun
İyi ki demem de geçici olduğunu bilmek iyi geliyor
Hissettim etrafımda olup biteni anlayamamıştım kim olduğumu ve neden orada olduğumu bilmiyordum
Kendin gibi olamıyorsun diğer insanların yanında kalıba sokmak zorunda kalıyorsun kendini
Çoğu zaman öyleyim alıştım bu duruma çok etki etmiyor
Evet bazen oluyor maalesef yanlız kalmayı daha çok seviyorum o yüzden
zaman zaman yaşıyorum bunu
Evet çok oluyor bende
İliklerime kadar hissettim halen de hissediyorum
En sevdiğim his
Düşüncelere takılma
Hissettim ve hissediyorum
Evet ergenken çok kullandığım bir cümle ahsbdjd
Evet
kendini keşfet
Oluyor bazen
Hayir
Evet hissediyorum
Her gün
Halada. var o his
Uok ben hep yalnızım
Kıymetli oluyor
Evet
Bazen evet sende mi
Hissetmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar