Kalabalıklar içinde kendini yalnız hissettiğin oldu mu?

Ordayım aslında;onların içindeyim oturuyorum. Yokmuşsun gibi sadece silüetin varmış gibi ne konuşuluyor ne başka bişey. Bir yapbozun olmayan parçası gibiyim belki de. Bulunduğun ortamdan çıksan bir daha aramayacağın, telefon bile açmayacağın insanlarla beraber aynı ortamda bulunmak ne zor şeymiş. Eğreti durmak.. İnsan sevmiyorum galiba ben. Bu kadar yalnızlığın, arkadaşsızlığın başka açıklaması olamaz.


Sen hiç böyle hissettin mi?
Kalabalıklar içinde kendini yalnız hissettiğin oldu mu?
Kalabalıklar içinde kendini yalnız hissettiğin oldu mu?
Cevapla